• START 7

    A munkakör betöltésére nem önálló pályázatírót keresünk, hanem olyan munkatársat, aki az előkészítésben és a háttérmunkák során nyújt segítséget a pályázatkészítőknek. A csoport vezetője tanítani és irányítani, valamint segíteni fogja az új kollégát a munkavégzés során, ezért nem szükséges...

  • BUSINESS

    Napi teljeskörű könyvelés elvégzése ügyfeleink részére Részvétel adóbevallások készítésében Év végi zárások és ehhez kapcsolódó releváns dokumentáció elkészítése Részvétel beszámolók és hozzájuk kapcsolódó kimutatások elkészítésében Részvétel IFRS és/vagy US GAAP főkönyvek konverziójában...

  • START 7

    a galériában lévő termékek rendszerezése, értékesítésre való felkészítése a napi értékesítési tevékenység koordinálása a beszállítókkal való kapcsolattartás napi szintű értékesítés angol és/vagy német nyelvtudás legalább alapszinten, érettségi Előny, de nem feltétel a...

  • BUSINESS

    Adminisztrációs, adatrögzítői, titkári munkakörök, Ügyfél igényfelméréssel, kommunikációval kapcsolatos feladatok, Igényfelmérőkkel kapcsolatos kiértékelői feladatok, 18 éves kor betöltése, Érettségi, Jó kommunikációs készség, Ápolt megjelenés, Jogosítvány, Saját...

  • START 7
    Pécs, Tre Cime Kft

    Adminisztratív feladatok ellátása A vezetőség munkájának elősegítése Ügyfelekkel, munkatársakkal való kapcsolattartás Elvárások: Érettségi Kitűnő kommunikációs képesség szóban és írásban Üzleti szemléletű, lendületes, motivált gondolkodásmód MS Office alkalmazások...

  • START 7

    Ügyfél és beszállítói kapcsolattartás, Számlák,szállítólevelek,ellenőrzése,rögzítése,dokumentálása, Számlázás, Bérleti szerződések elkészítése, általános irodai feladatok elvégzése, számítógépes felhasználói ismeretek (Word,Exel,...) szakmai tapasztalat, jó kommunikációs...

  • START 7

    Villamos energia beszerzéssel kapcsolatos ügyintézés Villamos energia elosztói szerződések kötése kezelése Villamos energia beszerzés/rendszerhasználati díj számlák ellenőrzése Villamos energia adatszolgáltatások készítése Jogszabálykövetés (gáz/áram) szükséges intézkedések...

  • START 7

    Pénzügyi feladatok Bejövő működési számlák kezelése, feldolgozása, rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Banki utalásokkal kapcsolatos feladatok (utalások előkészítése, kiegyenlítések) Könyvelői adatszolgáltatások elvégzése, folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel HR...

  • START 7
    Pécs, ToxInfo Kft.

    A cég napi munkafolyamataiban való produktív részvétel Adminisztratív jellegű feladatok ellátása (irodai dokumentumok és nyilvántartások kezelése) Aktív részvétel a cég hazai és nemzetközi ügyfeleivel történő kapcsolattartásban Menedzsment döntéstámogatásához háttér információk...

  • START 7

    Áruházak üzemeltetési feladatainak ellátása Az üzletek látogatása és felmérése karbantartási és fejlesztési célból Adminisztrációs feladatok elvégzése A jóváhagyott karbantartási feladatok végrehajtatása Vállalkozókkal történő kapcsolattartás Eszköz beszerzések...

  • START 7

    irodával kapcsolatos ügyek intézése, az ügyvezető és a kollégák munkájának hatékony és teljeskörű támogatása, dokumentáció, rendszerezés és archiválás,     minimum középfokú végzettség, irodai szoftverek (MS Office, Word, Excel, Outlook) felhasználói szintű, magabiztos...

  • START 7

    Igényfelmérők elkészítése online vagy személyesen. Adminisztratív folyamatok. Online folyamatok koordinálása. min. érettségi,  DIPLOMA, A rendkívüli helyzetre való tekintettel akár HOME OFFICE - ból végezhető munkafolyamatok! Pécs irodai cég munkatársakat keres elsősorban...

  • START 7

    Pénzügyi igémyfelmérés, elemzés, adatrögzítés Kapcsolattartás és kapcsolatfelvétel meglévő és új ügyfelekkel  Minimum érettségi  Főiskolai, egyetemi végzettség előny, de nem elvárás  Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő képesség  Üzleties, jó megjelenés  Precíz és pontos...

  • START 7

    Amiket rád szeretnénk bízni: szerződések nyilvántartása beérkező számlák iktatása, kezelése, feldolgozása kimenő számlák kiállítása, teljeskörű ügyintézése pénzügyi utalásokkal kapcsolatos előkészítő feladatok biztosítása házipénztár kezelése kapcsolattartás a könyvelő...

  • START 7

    ügyfelek fogadása, árajánlatok készítése, egéyb adminisztrativ teendők Min.középfokú,lehetőleg műszaki végzetség, jó komunikációs kézség, számítógép ismerete (world,exel) Tapasztalat, Nyelvtudás, Versenyképes fizetés, Jó munkakörülmények Nyílászárókkal foglalkozó...

  • START 7

    Érettségi 18 éves kor Jó kommunikációs készség Ápolt, üzleti megjelenés Ügyfélközpontúság Diploma B katergóriás jogosítvány Autó Laptop Pécsi jártasság Fiatalos csapat Modern iroda Versenyképes fizetés Karrierterv Csapat rendezvények Pécsi fiatalos...

  • BUSINESS

    Office Coordinator - Pécs Az EY egyike a világ vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalatainak. Tapasztalatunk és az általunk nyújtott minőségi szolgáltatások segítséget nyújtanak a bizalom megerősítésében a tőkepiacokon és a gazdaságban világszerte. Olyan...

  • START 7
    Pécs, Lido-Med Bt.

    Háziorvosi rendelés adminisztrációs feladatainak végzése.  Számítógép használat, szövegszerkesztői ismeretek. Egészségügyi végzettség. Jó kommunikációs készség. Jelenleg regisztrált munkanélküli. Egészségügyben, illetve háziorvosi praxisban szerzett gyakorlat.  Megegyezés...

  • START 7

    Adminisztráció Érettségi  Elegáns, ápolt megjelenés Beszédes stílus, kommunikatív személyiség  Diploma Laptop  Pécsi jártasság  B kategóriás jogosítvány  Felszerelt környezet  Fiatalos csapat  Lehetőségek  Karrier-terv Versenyképes fizetés Több, mint 50...

  • START 7

    Gyártás- és a forgalmazás munkáinak összehangolása, adminisztratív feladatok elvégzése Érettségi, magabiztos számítógép és OFFICE használat Jogosítvány, egészségügyi végzettség Telefon Gyógyászati segédeszköz gyártó-forgalmazó telephelyünkre irodai adminisztrátort...

  • START 7

    elszámolások és riportok készítése részvétel értekezleteken pályázati anyagok összeállítása részleges HR feladatok a vezetőség napi munkájának segítése kontrolling számlázás, iktatás kapcsolattartás a különböző osztályok között ISO rendszer bevezetésében való...

  • START 7

    18 éves kor Érettségi Igényes megjelenés Jó kommunikációs készség B kategóriás jogosítvány Diploma Laptop Jó, energikus munkahelyi légkör Karrierterv Modern iroda Pécsi irodánkba keresünk fiatal, energikus munkatársat/kat. Ha kulturált környezetben...

  • START 7

    Amiket rád szeretnénk bízni: recepciós feladatok elvégzése irodai adminisztráció teljeskörű biztosítása irodai beszerzések megoldása postázással kapcsolatos feladatok szolgáltatókkal való kapcsolattartás és ügyintézés Jelentkezz, ha az alábbiakban magadra ismersz: szeretnél...

  • START

      Pécsi munkavégzéssel, Dél-Dunántúli területi igazgató mellé, 6-8 órában, megbízható, számítástechnikai ismeretekkel rendelkező (kiemelten az excel program) kolléganőt keresünk.  Biztosítási területen szerzett tapasztalat előnyt jelent.  Elvárás a magas stressztűrés, önálló problémamegoldó...

  • START 7
    Pécs, Relavill Kft.

    szerződések, számlák és írásbeli dokumentumok készítése, szerkesztése, iktatása, napi adminisztratív teendők, számlák rögzítése könyvelő programban, banki...

PecsAllas.hu