• START

    vezetőség munkájának támogatása megbeszélések, találkozók egyeztetése megbeszéléseken emlékeztetők készítése és azok nyomon követése partnerekkel és a cégcsoport különböző területeivel való kapcsolattartás ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása kimutatások készítése levelezések...

  • START 7

    Hideghívások indítása cégadatbázisból   Jó kommunikációs készség Tapasztalat Angol nyelvtudás Telefonos hideghívások indítására keresek munkatársat napi 4 órás elfoglaltsággal. Otthonról is végezhető, internet hozzáférés szükséges. Bemutatkozót, önéletrajzot kérek...

  • START 7
    Pécs, STENGL Kft.

    A Megbízó tárasaságok adminisztratív feladatainak elvégzése Iratok rendszerezése a Megízók elvárásainak megfelelően Megbízók rendszeres tájékoztatása Elvárt képesítés: érettségi Irodavezetői képesítés előnyt jelent. Társaságunk céges mobiltelefont biztosít. Társaságunk...

  • BUSINESS

    termékek feltöltése, árazása, cikkszámozása termékleírások készítése, szerkesztése új kategóriaoldalak létrehozása rövid blogbejegyzések írása képek szerkesztése (körbevágás, átméretezés) precíz, önálló munkavégzés pontos helyesírás termékekhez tartozó információk keresése,...

  • START

    kapcsolattartás a tanulókkal személyesen, telefonon, emailben tájékoztatás, beiratkozások intézése, tanfolyamok szervezése oktatók munkájának támogatása, új oktatók kiválasztásában való részvétel nyelvvizsgák előkészítése, lebonyolítása tanfolyamok, tankönyvek...

  • START 7

    irodai adminisztrációs feladatok ellátása középfokú végzettség szakmai, pénzügyi tapasztalat felsőfokú végzettség versenyképes jövedelem céges telefon   Cégünk teljes munkaidős (8 órás) irodai munka betöltésére keresi új kollégáját Pécsen.

  • START 7

    megvalósult műszaki tevékenységek adminisztrációja átadási dokumentációk ellenőrzése elszámolások készítése kapcsolattartás a műszaki kollégákkal egyéb asszisztensi feladatok ellátása MS office alkalmazások profi kezelése műszaki beállítottság önálló és precíz...

  • START 7

    a vezetőség munkájának professzionális adminisztrációs támogatása az iroda zavartalan működésének biztosítása, vendégek fogadása levelezés, meetingek szervezése kapcsolattartás cégcsoporton belül és partnerekkel iratkezelés belső munkafolyamatok támogatása MS Office alkalmazások...

  • START

    Minőségbiztosítással kapcsolatos dokumentumok létrehozása és lekövetése Kimutatások készítése Q minőségirányítási folyamatok, folyamatábrák leképezése igényeknek megfelelően Meglévő dokumentációk lefordítása Mérések végzése, minőségbiztosítási csapat támogatása Kapcsolattartás a...

  • BUSINESS

    Pályázatok előkészítése Teljeskörű műszaki adminisztráció, levelezés Nyilvántartások kezelése Kapcsolattartás partnercégekkel Műszaki ügyintézés területén szerzett tapasztalat Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel) Precizitás Építőipari...

  • START

    A gépjárműszerelő kollega munkájának segítése, esetlegesen kisebb feladatok önálló elvégzése Telejskörű műszaki adminisztráció ( gépjárműek adatinak naprakészentartása, anyagbeszerzések, készletek nyilvántartása, stb. ) Középfokú végzettség B kategóriás gépkocsivezető engedély ( C...

  • START 7

    Gazdasági társaságok és egyéni vállalkozások teljeskörű könyvelői feladatainak ellátása Bevallások, adatszolgáltatások készítése (ÁFA, TAO, KSH) Beszámoló összeállítása, Zárlati feladatok elkészítése Bérszámfejtés (cégtulajdonosok, munkavállalok, egyéb jogviszonyban lévők) Bérhez és...

  • START 7
    Pécs, Belcat Bt.

    Irodai adminisztráció, szállítókkal és vevőkkel való kapcsolattartás gyártási és kereskedelmi folyamatok adminisztrálása, nyomonkövetése fuvarszervezés, szállítással kapcsolatos ügyintézés arculat, termék és media megjelenések gondozása  pozició rajzok elkészítése  felsőfokú...

  • BUSINESS

    árajánlatok kezelése munkalapok és számlázás koordinálása beszállítókkal és ügyfelekkel való kapcsolat tartás napi, heti, havi folyamatok követése, fejlesztése minimum középiskolai vagy gimnáziumi érettségi végzettség felhasználói vagy magasabb szintű számítógép kezelési ismeret...

  • START 7
    Pécs, Tre Cime Kft

    Irodai munkakör - ingatlanok/bérlemények üzemeltetése min.középfokú végzettség adminisztrációs területen szerzett széleskörű tapasztalat MC Office  (Excel/Word) felhasználó szintű ismerete B kategóriás jogosítvány angol nyelv társalgási szintű ismerete rugalmas munkarendhez való...

  • START 7
    Pécs, ALLTAX Kft.

    adatrögzítés, ügyintézés hasonló területen szerzett tapasztalat Pécsi könyvelőirodába adatrögzítő munkatársat keresünk. Előnyt jelent a hasonló területen szerzett tapasztalat, az RLB60 könyvelőprogram felhasználói szintű ismerete. A fényképes önéletrajzokat 2021. október 10-ig a...

  • START 7

    kollektív befektetési értékpapír forgalomba hozatalával és forgalmazásával összefüggőadminisztrációs feladatok, a befektetőkkel kapcsolatos nyilvántartások vezetése, ügyfélszolgálati feladatok ellátása üzletkötői hálózat támogatása, koordinálása információszolgáltatás befektetők...

  • START 7
    Pécs, ToxInfo Kft.

    A cég hazai és nemzetközi ügyfeleivel történő kapcsolattartás, a megrendelési folyamatok menedzselése Segítségnyújtás a kémiai biztonság területén az ügyfeleinknél jelentkező problémák kezeléséhez Adminisztratív jellegű feladatok ellátása (irodai dokumentumok és nyilvántartások...

  • START 7

    Kapcsolattartás viszonteladó partnereinkkel Áru bevételezése Számlázás Külföldi partnereinkkel kapcsolattartás Érettségi Középfokú angol nyelvtudás magabiztos számítógép kezelői ismeretek  Precíz munkavégzés Jó csapatszellem olasz nyelvtudás Versenyképes...

  • START 7

    A belvárosi és Világörökségi ingatlanok napi épületüzemeltetési feladatainak koordinálása és adminisztrálása Külsős üzemeltető/karbantartó partnerek koordinálása Területéhez tartozó szerződések kezelése és irodai adminisztrációs munkák végzése Együttműködés az üzemeltetési igazgatóság...

  • START 7

    általános adminisztrációs feladatok ellátása az irodában és a laboratóriumban árajánlatok készítése, megrendelések fogadása és teljesítése kapcsolattartás a partnerekkel magyar és angol nyelven egyaránt nyilvántartások vezetése,...

  • START 7

    irodai adminisztrációs feladatok ellátása középfokú végzettség szakmai, pénzügyi tapasztalat felsőfokú végzettség versenyképes jövedelem céges telefon A Golden Gate Global Zrt. teljes munkaidős irodai munka betöltésére keresi új kollégáját Pécsen.

  • START 7

    Általános irodai feladatok ellátása Alkalmazottak bejelentésével kapcsolatos ügyintézés, helyszínnel való folyamatos kapcsolat tartás Min középfokú végzettség Rugalmasság Terhelhetőség, Jó probléma megoldó készség Versenyképes jövedelem Irodai munkakörnyezet Építőipari...

  • START 7

    Téplálékkiegészítők, folyékony vitaminok, gyógynövények és gyógynövényből készült kozmetikumokról való tájékoztatás.  kimenő hívások indítása  bejövő hívások fogadása  vitaminok, gyógynövények hatásmechanizmusáról tájékoztatást adni  rendelések felvétel és rögzítése  napi célok...

  • START 7
    Pécs, ALLTAX Kft.

    adatrögzítés, egyéb ügyintézés 1-2 év hasonló területen szerzett tapasztalat Pécs belvárosi könyvelőirodába adatrögzítő munkatársat keresünk. Előnyt jelent a hasonló területen szerzett tapasztalat, az RLB60 könyvelőprogram felhasználói szintű ismerete. A fényképes önéletrajzokat...

PecsAllas.hu