Adminisztrációs munkatársat keresünk harkányi telephelyünkre


Bővülő csapatunkba új munkatársat keresünk, aki támogatást nyújt a mindennapi adminisztrációs feladatokban harkányi telephelyünkön, illetve otthoni munkavégzéssel.

Feladatok

  • általános napi irodai, bérügyi adminisztrációs feladatok ellátása
  • építőipari tevékenységünkhöz szorosan kapcsolódó adminisztratív jellegű feladatok ellátása- szállítólevelek és számlák killáítása illetve rögzítése, kiadási-bevételi bizonylatok kezelése, csapataink elszámolásához kapcsolódó teendők ellátása, pontos nyomonkövetése
  • a cégvezető és az építésvezetők munkájának adminisztratív támogatása
  • könyvelőirodával és külső partnerekkel kapcsolattartás

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség
  • alapvető pénzügyi ismeretek
  • nagyfokú precizitás, pontos munkavégzés
  • adminisztrációs gyakorlat
  • lelkiismeretes, megbízható személyiség

Előnyök

  • építőipari adminisztrációban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Home Office lehetőség munkától függően heti 2-3 nap 
  • rugalmas munkaidő
  • utazási támogatás, költségtérítés
  • stabil vállalati háttér

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra
  • Távmunka/otthoni munka

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakiskola / szakmunkás képző
  • OKJ
  • Gimnázium
  • Szakközépiskola
  • Technikum
  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott