• START
    Hosszúhetény, Alda Holding Hungary Zrt.

    Megrendelés felvétele és rögzítése az ügyviteli rendszerbe, Telefonos kapcsolattartás ügyfelekkel, Árajánlatok készítése, Egyéb adminisztrációs feladatok, Középfokú végzettség, MS Office programok ismerete /Word, Excel/, Felhasználói színtű számítástechnikai ismeretek, Precíz...

    Megyei hirdetés
  • START

    Fő feladat a front sales támogatása központi pécsi irodánkból Értékesítők informálása, munkájuk dokumentálása, segítése Kapcsolattartás a beszállítókkal, ügyfelekkel Árajánlatok készítése, kiküldése CRM rendszer használata, rendelések rögzítése Levelezőrendszer folyamatos...

  • START

    Rendelések felvétele, rögzítése, kiadás, adminisztrációs feladatok ellátása.  Jó kommunikációs készség, jó problémamegoldó képesség Angol nyelvtudás előnyt jelent Pécsi éttermünkbe diszpécser kollégát keresünk.

  • START

    Fogadja és kezeli a beérkező hívásokat, e-maileket, szükség szerint saját hatáskörében vagy a Területi Vezetővel együttműködve megoldja az ügyfelek problémáit Segítséget nyújt, tájékoztat, ügyeket intéz, panaszokat és reklamációkat kezel, követi az ügyféladatokban történt változásokat Az...

  • START

    Fogadja és kezeli a beérkező hívásokat, e-maileket, szükség szerint saját hatáskörében vagy a Területi Vezetővel együttműködve megoldja az ügyfelek problémáit Segítséget nyújt, tájékoztat, ügyeket intéz, panaszokat és reklamációkat kezel, követi az ügyféladatokban történt változásokat Az...

  • START

    bejövő számlák rögzítése kimutatások, nyílvántartások készítése levelezés általános adminisztratív irodai feladatok Középfokú végzettség felhasználó szintű számítógépes ismeretek   közgazdasági ismeretek előnyt jelent Pécsi építőipari vállalkozásnál adminisztrátori...

  • BUSINESS

    projektekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, ügyfelekkel való személyes és telefonon történő kapcsolattartás (nem telemarketing) tréningek szervezése, lebonyolítása, hírlevél szerkesztés és koordinálás. hivatalos szervekkel történő...

  • START

    Fogadja és kezeli a beérkező hívásokat, e-maileket, szükség szerint saját hatáskörében vagy a Területi Képviselővel együttműködve megoldja az ügyfelek problémáit Segítséget nyújt, tájékoztat, ügyeket intéz, panaszokat és reklamációkat kezel, követi az ügyféladatokban történt...

  • START

    az összes külső és belső flottakezelési műveletek és teljes flottakezelési rendszerért felel vezeti a flottakezelési nyilvántartásokat. flotta riportok készítése biztosítja a járművek jó állapotát, folyamatos karbantartását, jóváhagyja a javításokat, valamint kezeli a kapcsolódó...

  • BUSINESS

    Megrendelések kezelése: számlázás, rendelés iktatás, nyomonkövetés; futárszolgálat választás, csomagrögzítés, cimkekészítés; megrendelések összekészítése, csomagolása; nyomonkövetés, reklamációk kezelése. Céges ingatlanokkal kapcsolatban: közműállások bekérése, rögzítése...

  • START

    vezetők napi munkájának támogatása irodai adminisztratív feladatok ellátása számlázás, kimenő-bejövő számlák rendszerezése, iktatása könyvelési anyagok összekészítése banki, postai, hivatali ügyintézés Szerződések előkészítése, dokumentumok iktatása, postai kimenő- és bejövő...

  • START

    Megrendelés felvétele és rögzítése ügyviteli rendszerbe  Telefonos kapcsolatartás ügyfelekkel Gyártási és szállítási lapok előkészítése  Árajánlatok készítése  Egyéb adminisztrációs feladatok  MS Office programok ismerete /Word, Excel/ ismerete Felhasználói szintű...

  • START

    a vezetőség munkájának professzionális adminisztrációs támogatása az iroda zavartalan működésének biztosítása, vendégek fogadása levelezés, meetingek szervezése kapcsolattartás cégcsoporton belül és partnerekkel ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása beérkező telefonok...

  • START
    Baranya megye, CERT Tanúsító Zrt.

    Irányítási rendszerek tanúsítási, felügyeleti eljárásának lefolytatása a következő területeken: Minőségirányítási rendszerek (MSZ EN ISO 9001:2015), Környezetközpontú irányítási rendszerek (MSZ EN ISO 14001:2015), Információbiztonság irányítási rendszerek (MSZ ISO/IEC 27001:2023), A...

  • START

    ügyfelekkel, viszonteladó partnerekkel való napi kapcsolattartás, teljes körű ügyintézés megrendelések feldolgozása, kezelése árajánlatok készítése, számlázás, napi szintű problémakezelés egyéb általános adminisztratív feladatok elvégzése Termékadatbázis karbantartása, árazás a...

  • START

    kollektív befektetési értékpapír forgalomba hozatalával és forgalmazásával összefüggő adminisztrációs feladatok, a megkötött ügyletek teljesítése, elszámolása nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás partnerekkel (letétkezelő, befektetési szolgáltató stb.) információszolgáltatás...

  • START
    Hosszúhetény, Redőny Manufaktúra Kft.

    Megrendelés felvétele és rögzítése az ügyviteli rendszerbe  Telefonos kapcsolattartás ügyfelekkel  Gyártási és szállítási lapok előkészítése  Árajánlatok készítése  Egyéb adminisztrációs feladatok Középfokú végzettség  MS Office programok ismerete / Word, Excel/ Felhasználói...

    Megyei hirdetés
  • START

    Irodavezetés támogatása; Szerződések kezelése, iktatása; Meglévő partnerekkel való kapcsolattartás; Számlák ellenőrzése és adminisztrálása; Pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása; Csapatépítők, egyéb céges események szervezésében való aktív részvétel; Egyéb általános irodai...

  • BUSINESS
    Pécs, SOMAPAK Kft.

    ügyfelek, vendégek fogadása, kínálása csomagok átvétele-feladása  kimenő posta ügyintézése, adminisztrációja egyéb irodai adminisztrációk ellátása irodán belüli kapcsolattartás Gyakorlattal rendelkező, dolgozni akaró, kommunikatív személyeket keresünk. Olyan munkavállalókat, akik...

  • BUSINESS

    Új pályázatok beadásában való részvétel: pályázati dokumentáció összeállítása a pályázatíró cég útmutatásai alapján Pályázati projektmanagement: teljes pályázati életút lekövetése, adatszolgáltatás, hiánypótlások kezelése, pályázati szakmai beszámolók készítése, szükséges adminisztráció...

  • START

    Külföldi partnerekkel való kapcsolattartás angol nyelven írásban és szóban Vezetőség munkájának támogatása Megbeszéléseken emlékeztetők készítése és azok nyomon követése Cégcsoport különböző területeivel való kapcsolattartás Ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása (árajánlatok adása,...

  • BUSINESS
    Baranya megye, NiT-Risk Kft.

    Meglévő partnerekkel kapcsolattartás Új potenciális partnerek felkutatása Szolgáltatások értékesítése Az értékesítési folyamat teljes lebonyolítása Pontos adminisztráció Értékesítési tapasztalat Biztos számítástechnikai ismeretek B kategóriás jogosítvány Saját...

    Megyei hirdetés
  • START
    Pécs, ToxInfo Kft.

    A cég hazai és nemzetközi ügyfeleivel történő kapcsolattartás, a megrendelési folyamatok menedzselése Segítségnyújtás a kémiai biztonság területén az ügyfeleinknél jelentkező problémák kezeléséhez Adminisztratív jellegű feladatok ellátása (irodai dokumentumok és nyilvántartások...

  • START

    napi számlák kezelése utalások rögzítése belső beszerzési szabványrendszerünk dokumentációja és ellenőrzése postázással kapcsolatos teendők (levelek, csomagok feladása, postakönyv írása) anyag beszerzés irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése, szállítok...

  • START

    Általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása. Iroda fenntartásához kapcsolódó folyamatok ellátása Telefonok, e-mailek fogadása, továbbítása, hivatalos levelek megfogalmazása. Ügyintézési feladatok ellátása: adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása,...

PecsAllas.hu