• START

    bejövő és kimenő számlákkal kapcsolatos adminisztráció utalások indítása, bankszámlakivonatok feldolgozása könyvelési iratanyag összekészítése, átadása kapcsolattartás a könyveléssel és a partnerek pénzügyi területeivel kimutatások, nyilvántartások, elszámolások készítése, frissítése a...

  • START

    egészségügyi ellátáshoz kapcsolódó átfogó dokumentáció, adatbevitel és adatkezelés szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása az orvosok napi munkájának támogatása dokumentációk napi szintű ellenőrzése legalább középfokú végzettség kiváló szervezőkészség precizitás önálló...

  • ENTERPRISE

    kapcsolattartás a magánklinika pácienseivel és orvosaival szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása a recepció napi operatív működésének irányítása a vezetőség napi munkájának támogatása a belső kommunikáció menedzselése legalább középfokú végzettség hasonló területen...