Adminisztráció, irodai munkák és állások

259 darab találat
  • START

    bejövő számlák rögzítése kimutatások, nyílvántartások készítése levelezés általános adminisztratív irodai feladatok Középfokú végzettség felhasználó szintű számítógépes ismeretek   közgazdasági ismeretek előnyt jelent Pécsi építőipari vállalkozásnál adminisztrátori...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    projektekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, ügyfelekkel való személyes és telefonon történő kapcsolattartás (nem telemarketing) tréningek szervezése, lebonyolítása, hírlevél szerkesztés és koordinálás. hivatalos szervekkel történő...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    az összes külső és belső flottakezelési műveletek és teljes flottakezelési rendszerért felel vezeti a flottakezelési nyilvántartásokat. flotta riportok készítése biztosítja a járművek jó állapotát, folyamatos karbantartását, jóváhagyja a javításokat, valamint kezeli a kapcsolódó...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Megrendelések kezelése: számlázás, rendelés iktatás, nyomonkövetés; futárszolgálat választás, csomagrögzítés, cimkekészítés; megrendelések összekészítése, csomagolása; nyomonkövetés, reklamációk kezelése. Céges ingatlanokkal kapcsolatban: közműállások bekérése, rögzítése...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óra2-4 év szakmai tapasztalat5-9 év szakmai tapasztalat10 vagy több év szakmai tapasztalatGimnáziumTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    vezetők napi munkájának támogatása irodai adminisztratív feladatok ellátása számlázás, kimenő-bejövő számlák rendszerezése, iktatása könyvelési anyagok összekészítése banki, postai, hivatali ügyintézés Szerződések előkészítése, dokumentumok iktatása, postai kimenő- és bejövő...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    a vezetőség munkájának professzionális adminisztrációs támogatása az iroda zavartalan működésének biztosítása, vendégek fogadása levelezés, meetingek szervezése kapcsolattartás cégcsoporton belül és partnerekkel ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása beérkező telefonok...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    ügyfelekkel, viszonteladó partnerekkel való napi kapcsolattartás, teljes körű ügyintézés megrendelések feldolgozása, kezelése árajánlatok készítése, számlázás, napi szintű problémakezelés egyéb általános adminisztratív feladatok elvégzése Termékadatbázis karbantartása, árazás a...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    kollektív befektetési értékpapír forgalomba hozatalával és forgalmazásával összefüggő adminisztrációs feladatok, a megkötött ügyletek teljesítése, elszámolása nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás partnerekkel (letétkezelő, befektetési szolgáltató stb.) információszolgáltatás...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotFőiskolaEgyetemAngolÁltalánosBeosztottKözép vezető
  • BUSINESS
    Pécs, SOMAPAK Kft.

    ügyfelek, vendégek fogadása, kínálása csomagok átvétele-feladása  kimenő posta ügyintézése, adminisztrációja egyéb irodai adminisztrációk ellátása irodán belüli kapcsolattartás Gyakorlattal rendelkező, dolgozni akaró, kommunikatív személyeket keresünk. Olyan munkavállalókat, akik...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Új pályázatok beadásában való részvétel: pályázati dokumentáció összeállítása a pályázatíró cég útmutatásai alapján Pályázati projektmanagement: teljes pályázati életút lekövetése, adatszolgáltatás, hiánypótlások kezelése, pályázati szakmai beszámolók készítése, szükséges adminisztráció...

    Teljes munkaidő 8 óra5-9 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Külföldi partnerekkel való kapcsolattartás angol nyelven írásban és szóban Vezetőség munkájának támogatása Megbeszéléseken emlékeztetők készítése és azok nyomon követése Cégcsoport különböző területeivel való kapcsolattartás Ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása (árajánlatok adása,...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumAngolÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Baranya megye, NiT-Risk Kft.

    Meglévő partnerekkel kapcsolattartás Új potenciális partnerek felkutatása Szolgáltatások értékesítése Az értékesítési folyamat teljes lebonyolítása Pontos adminisztráció Értékesítési tapasztalat Biztos számítástechnikai ismeretek B kategóriás jogosítvány Saját...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumFőiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosKözép vezető
  • START
    Pécs, ToxInfo Kft.

    A cég hazai és nemzetközi ügyfeleivel történő kapcsolattartás, a megrendelési folyamatok menedzselése Segítségnyújtás a kémiai biztonság területén az ügyfeleinknél jelentkező problémák kezeléséhez Adminisztratív jellegű feladatok ellátása (irodai dokumentumok és nyilvántartások...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalat5-9 év szakmai tapasztalat10 vagy több év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaEgyetemAngolÁltalánosBeosztott
  • START

    napi számlák kezelése utalások rögzítése belső beszerzési szabványrendszerünk dokumentációja és ellenőrzése postázással kapcsolatos teendők (levelek, csomagok feladása, postakönyv írása) anyag beszerzés irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése, szállítok...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása. Iroda fenntartásához kapcsolódó folyamatok ellátása Telefonok, e-mailek fogadása, továbbítása, hivatalos levelek megfogalmazása. Ügyintézési feladatok ellátása: adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása,...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    A munkavállaló elvégzendő feladatai, munkaköre: Napi adminisztrációs feladatok.(irodaszer rendelés, szabadságok kiírása, jelenlétik ellenőrzése). A beérkező levelek bontása, iktatása, levelezés bonyolítása. Telefon felvétele, irodai szoftverek kezelése, nyilvántartások vezetése, iktatás. A...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    a vezetőség munkájának professzionális adminisztrációs támogatása az iroda zavartalan működésének biztosítása, vendégek fogadása levelezés, meetingek szervezése kapcsolattartás cégcsoporton belül és partnerekkel ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása beérkező telefonok...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Pécs, M&T Kft.

    Különböző vállalkozások teljeskörű könyvelése, adókötelezettségek teljesítése Szakmai végzettség, precíz, pontos, önálló munkavégzés korrekt együttműködés szakmai tapasztalat, számítógépes ismeretek, különböző programok megbízható alkalmazása, Stabil hosszútávú...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Beérkező megrendelések kezelése Oktatások  szervezése  Értékesítés támogató anyagok fordítási  Esetenkénti Tolmácsolás  Kiutazások szervezése  Megbeszélések leszervezése  Meglévő export partnerekkel való teljes körű kapcsolattartás  Külföldi szakmai rendezvényeken való részvétel...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatTechnikumFőiskolaEgyetemAngolÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Siklós, Bonus Kft.

    A Rehabilitációs Mentor 327/2012. (Xl.16.) Korm. rendelet alapján történő feladatvégzés Kapcsolattartás a megváltozott munkaképességű munkavállalóval, szükség szerint a családjával is. Foglalkozás a megváltozott munkaképességű munkavállaló képességeinek fejlesztésével, azok felmérése,...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Termelési asszisztens kollégát keresünk napi 4 órás munkavégzésre adminisztációs feladatok elátására. A gyártásba kerülő termékek és azok gyártásával kapcsolatban beérkező technikai és technológiai dokumentumok kezelése Minőségbiztosítási dokumentumok kezelése Mintavételek ellenőrzése és...

    Részmunkaidő 4 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosGyakornok
  • START

    napi számlák kezelése utalások rögzítése a gyógynövény beszerzési szabványrendszer ellenőrzési és dokumentációs munkái postázással kapcsolatos teendők (levelek, csomagok feladása, postakönyv írása) anyag beszerzés irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óra2-4 év szakmai tapasztalat5-9 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    irodai és értékesítési feladatok ellátása adatrögzítés kiemelkedő kommunkációs képesség  ügyfélorientált szemlélet gyors és precíz problémamegoldó képesség fix 1 éves munkaszerződés vállalása hasonló területen szerzett tapasztalat 25 év alatti munkavállalók szakmai...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosGyakornokBeosztott
  • START
    Pécs, M&T Kft.

    Ügyfeleink havi gazdasági eseményeinek feldolgozása bevallások elkészítése folyószámlák kezelése Szakmai végzettség  Precíz, pontos önálló munkavégzés Korrekt együttműködés  Szakmai tapasztalat  Megbízható számítógépes ismeretek Jó együttműködési készség Megbízható...

    Részmunkaidő 4 óraTávmunka/otthoni munkaSzakmai gyakorlat1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, levelezés, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése, szerkesztése magyar, német és/vagy angol nyelven Vezetői megbeszélések, találkozók egyeztetése, ütemezése Vezetői munkához szükséges asszisztensi...

    Teljes munkaidő 8 óra5-9 év szakmai tapasztalatFőiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott

PecsAllas.hu