• START

    A munkavállaló elvégzendő feladatai, munkaköre: Napi adminisztrációs feladatok.(irodaszer rendelés, szabadságok kiírása, jelenlétik ellenőrzése). A beérkező levelek bontása, iktatása, levelezés bonyolítása. Telefon felvétele, irodai szoftverek kezelése, nyilvántartások vezetése, iktatás. A...

  • START

    Irodai feladatok teljes körű ellátása: Számlák kezelése Rendelések leadása/fogadása/feldolgozása Adatrögzítés/adatfeldolgozás Elszámolás készítés Kapcsolattartás (ügyfelekkel, beszállítókkal, stb) Telefonok fogadása Levelezés kezelése Keressük azt a munkavállalót, aki...

  • START

    a vezetőség munkájának professzionális adminisztrációs támogatása az iroda zavartalan működésének biztosítása, vendégek fogadása levelezés, meetingek szervezése kapcsolattartás cégcsoporton belül és partnerekkel ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása beérkező telefonok...

  • START
    Pécs, M&T Kft.

    Különböző vállalkozások teljeskörű könyvelése, adókötelezettségek teljesítése Szakmai végzettség, precíz, pontos, önálló munkavégzés korrekt együttműködés szakmai tapasztalat, számítógépes ismeretek, különböző programok megbízható alkalmazása, Stabil hosszútávú...

  • START

    Beérkező megrendelések kezelése Oktatások  szervezése  Értékesítés támogató anyagok fordítási  Esetenkénti Tolmácsolás  Kiutazások szervezése  Megbeszélések leszervezése  Meglévő export partnerekkel való teljes körű kapcsolattartás  Külföldi szakmai rendezvényeken való részvétel...

  • BUSINESS
    Siklós, Bonus Kft.

    A Rehabilitációs Mentor 327/2012. (Xl.16.) Korm. rendelet alapján történő feladatvégzés Kapcsolattartás a megváltozott munkaképességű munkavállalóval, szükség szerint a családjával is. Foglalkozás a megváltozott munkaképességű munkavállaló képességeinek fejlesztésével, azok felmérése,...

  • START

    Termelési asszisztens kollégát keresünk napi 4 órás munkavégzésre adminisztációs feladatok elátására. A gyártásba kerülő termékek és azok gyártásával kapcsolatban beérkező technikai és technológiai dokumentumok kezelése Minőségbiztosítási dokumentumok kezelése Mintavételek ellenőrzése és...

  • START

    Pénzügyi feladatok: számlázás, bejövő számlák, pénztár kezelése, nyilvántartások, banki ügyintézések Munkaügyi feladatok: beléptetés, kiléptetés, szabadságnyilvántartás, fizetések előkészítése Könyvelővel való kapcsolattartás, könyvelési anyag összekészítése Szerződések megírása A...

  • START

    napi számlák kezelése utalások rögzítése a gyógynövény beszerzési szabványrendszer ellenőrzési és dokumentációs munkái postázással kapcsolatos teendők (levelek, csomagok feladása, postakönyv írása) anyag beszerzés irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése,...

    Megyei hirdetés
  • START

    irodai és értékesítési feladatok ellátása adatrögzítés kiemelkedő kommunkációs képesség  ügyfélorientált szemlélet gyors és precíz problémamegoldó képesség fix 1 éves munkaszerződés vállalása hasonló területen szerzett tapasztalat 25 év alatti munkavállalók szakmai...

  • START
    Pécs, M&T Kft.

    Ügyfeleink havi gazdasági eseményeinek feldolgozása bevallások elkészítése folyószámlák kezelése Szakmai végzettség  Precíz, pontos önálló munkavégzés Korrekt együttműködés  Szakmai tapasztalat  Megbízható számítógépes ismeretek Jó együttműködési készség Megbízható...

  • BUSINESS

    A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, levelezés, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése, szerkesztése magyar, német és/vagy angol nyelven Vezetői megbeszélések, találkozók egyeztetése, ütemezése Vezetői munkához szükséges asszisztensi...

  • START

    Gépjármű értékesítés adminisztratív támogatása, a teljes értékesítési adminisztráció lebonyolítása Gépjármű biztosítások és finanszírozási szerződések megkötése Kimenő számlák elkészítése, bejövő számlák letöltése, rögzítése, iktatása Értékesítési tevékenység támogatásával kapcsolatos...

  • BUSINESS
    Harkány, Pécs, Pipe Mánia Kft.

    általános napi irodai, bérügyi adminisztrációs feladatok ellátása építőipari tevékenységünkhöz szorosan kapcsolódó adminisztratív jellegű feladatok ellátása- szállítólevelek és számlák killáítása illetve rögzítése, kiadási-bevételi bizonylatok kezelése, csapataink elszámolásához kapcsolódó...

    Megyei hirdetés
  • START

    Szervíz tevékenység támogatása Gépek átvétele, kiadása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Árajánlatok készítése Rendelések, szervíz munkák nyomon követése Számlázás, elszámolások készítése Számítógép kezelés (táblázatok, szövegszerkesztők, internet) Stressztűrő képesség Jó...

  • START

    bevásárlások, beszerzések intézése (építőanyag, ásványvíz, irodaszer, élelmiszer...stb)adhoc jellegű ügyek intézése (pl: óraleolvasás, ügyfélszolgálatokon történő ügyintézés, gumicsere)működéshez szükséges egyéb feladatok Pontosság Rugalmasság teherautó vezetési...

  • START

    a vezetőség munkájának professzionális adminisztrációs támogatása az iroda zavartalan működésének biztosítása, vendégek fogadása levelezés, meetingek szervezése kapcsolattartás cégcsoporton belül és partnerekkel elszámolások és kimutatások készítése, számlák...

  • START

    fuvarkísérő okmányok kitöltése számlázás számítógépes adatrögzítés általános irodai, adminisztrációs munka   középfokú végzettség   Egyszerűsített foglalkoztatottként MÉH-telepre pénzügyi-, számlázási gyakorlattal, precíz, önállóan dolgozni tudó munkatársat keresünk....

  • BUSINESS

    rendelések rögzítése számlák kiállítása árajánlatok készítése kapcsolattartás ügyfelekkel  középfokú végzettség felhasználói szintű számítógépes ismeretek jó kommunikációs készség  csapatban gondolkodás stabil , hosszútávú munkavégzés versenyképes jövedelem utiköltség...

    Megyei hirdetés
  • START

    adminisztráció táblázatok, állomány listák készítése, kezelése telefonos ügyfélszolgálat jó kommunikációs készség lendületes munkatempó pénzügyi, biztosítási tapasztalat felsőfokú végzettség versenyképes jövedelem céges telefon Pécsi székhelyű irodánkba...

  • START

    számlák, szerződések, szállítólevelek és egyéb bizonylatok nyilvántartásának vezetése webshop rendelések kezelése, ügyintézése irodai házipénztár kezelése, elszámolások és kimutatások készítése iroda rendezettségének fenntartása, vendégek kiszolgálása, irodai beszerzések lebonyolítása az...

  • START

    számlák felvitele és ellenőrzése számlák napi szintű átadása a könyvelésnek áruátvételi papirok előkészítése, rögzítése árak naprakészen tartása értékesítők tájékoztatása a naprakész árakról beszerzési kollégák helyettesítése  szállítói rendelések leadása  műszaki...

  • START

    vezetőség munkájának támogatása megbeszélések, találkozók egyeztetése megbeszéléseken emlékeztetők készítése és azok nyomon követése partnerekkel és a cégcsoport különböző területeivel való kapcsolattartás ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása kimutatások készítése levelezések...

  • START 7

    Hideghívások indítása cégadatbázisból   Jó kommunikációs készség Tapasztalat Angol nyelvtudás Telefonos hideghívások indítására keresek munkatársat napi 4 órás elfoglaltsággal. Otthonról is végezhető, internet hozzáférés szükséges. Bemutatkozót, önéletrajzot kérek...

  • START 7
    Pécs, STENGL Kft.

    A Megbízó tárasaságok adminisztratív feladatainak elvégzése Iratok rendszerezése a Megízók elvárásainak megfelelően Megbízók rendszeres tájékoztatása Elvárt képesítés: érettségi Irodavezetői képesítés előnyt jelent. Társaságunk céges mobiltelefont biztosít. Társaságunk...

PecsAllas.hu