Adminisztráció, irodai munkák és állások

278 darab találat
  • START

    Feladatok, amikhez szükség lesz Rád: általános irodai feladatok ellátása; napi szintű kapcsolattartás a partnereinkkel; termeléshez szükséges direkt és indirekt anyagok, szolgáltatások beszerzése, ezek dokumentálása; anyagok fogyásának figyelemmel kísérése; hulladéknyilvántartás és...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    napi számlák kezelése utalások rögzítése postázással kapcsolatos teendők (levelek, csomagok feladása, postakönyv írása) anyag beszerzés irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése, szállítok készítése, stb.) munkaügyi feladatok (munkaruha nyilvántartás és...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Belvárdgyula, Belvárdi Fogadó Kft.

    szállásportálok kezelése, szállásnyilvántartó program használata, új foglalások kezelése, vendégekkel való kapcsolattartás hirdetésekkel, reklámokkal kapcsolatos ügyintézés közösségi oldalak kezelése szervezési feladatok weboldal kezelése külsős partnerekkel való...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7

    a pályázati, illetve egyéb források mérlegének nyomon követése kifizetési igények esetén a beruházások, eszközbeszerzések, rendezvények és személyi költések forrásainak megjelölése és kifizetésének koordinálása részvétel a szükséges források és költések tervezésében pályázatok figyelése...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotFőiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Irodai adminisztráció. Levelezés kezelése. Pályázatírásban, rendezvényszervezésben való segítkezés. érettségi középfoku adminisztrációs ügyintéző végzettség magas színtű informatikai végzettség, weboldal frissítés, technikai eszközök kezelése német, angol legalább középfokú...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Geodéziai feladatok végzése irodában és terepen is egyaránt.  Jó szintű számítástechnikai ismeretek B kategóriás jogosítvány Földmérő vagy egyéb műszaki végzettségű munkatársat keresünk műszaki ügyintézői munkakör betöltésére.  Önéletrajzos jelentkezéseket kérjük megküldeni. 

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Elemzői feladatok elvégzése Legalább 18 éves kor Érettségi Jó kommunikációs készség Ápolt megjelenés B kategóriás jogosítvány Laptop Diploma Pécsi jártasság Fiatalos csapat Modern, légkondícionált iroda Karrierterv Fiatalos csapat A vírus helyzet...

    EgyébNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    A munkakör betöltésére nem önálló pályázatírót keresünk, hanem olyan munkatársat, aki az előkészítésben és a háttérmunkák során nyújt segítséget a pályázatkészítőknek. A csoport vezetője tanítani és irányítani, valamint segíteni fogja az új kollégát a munkavégzés során, ezért nem szükséges...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óraNem igényel tapasztalatotFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Napi teljeskörű könyvelés elvégzése ügyfeleink részére Részvétel adóbevallások készítésében Év végi zárások és ehhez kapcsolódó releváns dokumentáció elkészítése Részvétel beszámolók és hozzájuk kapcsolódó kimutatások elkészítésében Részvétel IFRS és/vagy US GAAP főkönyvek konverziójában...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatFőiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    a galériában lévő termékek rendszerezése, értékesítésre való felkészítése a napi értékesítési tevékenység koordinálása a beszállítókkal való kapcsolattartás napi szintű értékesítés angol és/vagy német nyelvtudás legalább alapszinten, érettségi Előny, de nem feltétel a...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Adminisztrációs, adatrögzítői, titkári munkakörök, Ügyfél igényfelméréssel, kommunikációval kapcsolatos feladatok, Igényfelmérőkkel kapcsolatos kiértékelői feladatok, 18 éves kor betöltése, Érettségi, Jó kommunikációs készség, Ápolt megjelenés, Jogosítvány, Saját...

    EgyébNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosGyakornok
  • START 7
    Pécs, Tre Cime Kft

    Adminisztratív feladatok ellátása A vezetőség munkájának elősegítése Ügyfelekkel, munkatársakkal való kapcsolattartás Elvárások: Érettségi Kitűnő kommunikációs képesség szóban és írásban Üzleti szemléletű, lendületes, motivált gondolkodásmód MS Office alkalmazások...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Ügyfél és beszállítói kapcsolattartás, Számlák,szállítólevelek,ellenőrzése,rögzítése,dokumentálása, Számlázás, Bérleti szerződések elkészítése, általános irodai feladatok elvégzése, számítógépes felhasználói ismeretek (Word,Exel,...) szakmai tapasztalat, jó kommunikációs...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Villamos energia beszerzéssel kapcsolatos ügyintézés Villamos energia elosztói szerződések kötése kezelése Villamos energia beszerzés/rendszerhasználati díj számlák ellenőrzése Villamos energia adatszolgáltatások készítése Jogszabálykövetés (gáz/áram) szükséges intézkedések...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatFőiskolaEgyetemAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Pénzügyi feladatok Bejövő működési számlák kezelése, feldolgozása, rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Banki utalásokkal kapcsolatos feladatok (utalások előkészítése, kiegyenlítések) Könyvelői adatszolgáltatások elvégzése, folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel HR...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Pécs, ToxInfo Kft.

    A cég napi munkafolyamataiban való produktív részvétel Adminisztratív jellegű feladatok ellátása (irodai dokumentumok és nyilvántartások kezelése) Aktív részvétel a cég hazai és nemzetközi ügyfeleivel történő kapcsolattartásban Menedzsment döntéstámogatásához háttér információk...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatFőiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Áruházak üzemeltetési feladatainak ellátása Az üzletek látogatása és felmérése karbantartási és fejlesztési célból Adminisztrációs feladatok elvégzése A jóváhagyott karbantartási feladatok végrehajtatása Vállalkozókkal történő kapcsolattartás Eszköz beszerzések...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    irodával kapcsolatos ügyek intézése, az ügyvezető és a kollégák munkájának hatékony és teljeskörű támogatása, dokumentáció, rendszerezés és archiválás,     minimum középfokú végzettség, irodai szoftverek (MS Office, Word, Excel, Outlook) felhasználói szintű, magabiztos...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Igényfelmérők elkészítése online vagy személyesen. Adminisztratív folyamatok. Online folyamatok koordinálása. min. érettségi,  DIPLOMA, A rendkívüli helyzetre való tekintettel akár HOME OFFICE - ból végezhető munkafolyamatok! Pécs irodai cég munkatársakat keres elsősorban...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 4 óraTávmunka/otthoni munkaVállalkozói, szerződésesDiákmunkaNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosMegszakítás nélküli (váltásos)GyakornokBeosztottKözép vezetőFelső vezető
  • START 7

    Pénzügyi igémyfelmérés, elemzés, adatrögzítés Kapcsolattartás és kapcsolatfelvétel meglévő és új ügyfelekkel  Minimum érettségi  Főiskolai, egyetemi végzettség előny, de nem elvárás  Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő képesség  Üzleties, jó megjelenés  Precíz és pontos...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásTöbbműszakosGyakornokBeosztott
  • START 7

    Amiket rád szeretnénk bízni: szerződések nyilvántartása beérkező számlák iktatása, kezelése, feldolgozása kimenő számlák kiállítása, teljeskörű ügyintézése pénzügyi utalásokkal kapcsolatos előkészítő feladatok biztosítása házipénztár kezelése kapcsolattartás a könyvelő...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    ügyfelek fogadása, árajánlatok készítése, egéyb adminisztrativ teendők Min.középfokú,lehetőleg műszaki végzetség, jó komunikációs kézség, számítógép ismerete (world,exel) Tapasztalat, Nyelvtudás, Versenyképes fizetés, Jó munkakörülmények Nyílászárókkal foglalkozó...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosKözép vezető
  • START 7

    Érettségi 18 éves kor Jó kommunikációs készség Ápolt, üzleti megjelenés Ügyfélközpontúság Diploma B katergóriás jogosítvány Autó Laptop Pécsi jártasság Fiatalos csapat Modern iroda Versenyképes fizetés Karrierterv Csapat rendezvények Pécsi fiatalos...

    Részmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óraIdőszakos munkaTávmunka/otthoni munkaNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumSzakközépiskolaTöbbműszakos
  • BUSINESS

    Office Coordinator - Pécs Az EY egyike a világ vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalatainak. Tapasztalatunk és az általunk nyújtott minőségi szolgáltatások segítséget nyújtanak a bizalom megerősítésében a tőkepiacokon és a gazdaságban világszerte. Olyan...

    Teljes munkaidő 8 óraÁltalános
  • START 7
    Pécs, Lido-Med Bt.

    Háziorvosi rendelés adminisztrációs feladatainak végzése.  Számítógép használat, szövegszerkesztői ismeretek. Egészségügyi végzettség. Jó kommunikációs készség. Jelenleg regisztrált munkanélküli. Egészségügyben, illetve háziorvosi praxisban szerzett gyakorlat.  Megegyezés...

    Részmunkaidő 6 óra1-2 év szakmai tapasztalatOKJSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott

PecsAllas.hu