Adminisztráció, irodai munkák és állások

274 darab találat
  • BUSINESS

    Napi teljeskörű könyvelés elvégzése ügyfeleink részére Részvétel adóbevallások készítésében Év végi zárások és ehhez kapcsolódó releváns dokumentáció elkészítése Részvétel beszámolók és hozzájuk kapcsolódó kimutatások elkészítésében Részvétel IFRS és/vagy US GAAP főkönyvek konverziójában...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatFőiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    a galériában lévő termékek rendszerezése, értékesítésre való felkészítése a napi értékesítési tevékenység koordinálása a beszállítókkal való kapcsolattartás napi szintű értékesítés angol és/vagy német nyelvtudás legalább alapszinten, érettségi Előny, de nem feltétel a...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Adminisztrációs, adatrögzítői, titkári munkakörök, Ügyfél igényfelméréssel, kommunikációval kapcsolatos feladatok, Igényfelmérőkkel kapcsolatos kiértékelői feladatok, 18 éves kor betöltése, Érettségi, Jó kommunikációs készség, Ápolt megjelenés, Jogosítvány, Saját...

    EgyébNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosGyakornok
  • START 7
    Pécs, Tre Cime Kft

    Adminisztratív feladatok ellátása A vezetőség munkájának elősegítése Ügyfelekkel, munkatársakkal való kapcsolattartás Elvárások: Érettségi Kitűnő kommunikációs képesség szóban és írásban Üzleti szemléletű, lendületes, motivált gondolkodásmód MS Office alkalmazások...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Ügyfél és beszállítói kapcsolattartás, Számlák,szállítólevelek,ellenőrzése,rögzítése,dokumentálása, Számlázás, Bérleti szerződések elkészítése, általános irodai feladatok elvégzése, számítógépes felhasználói ismeretek (Word,Exel,...) szakmai tapasztalat, jó kommunikációs...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Villamos energia beszerzéssel kapcsolatos ügyintézés Villamos energia elosztói szerződések kötése kezelése Villamos energia beszerzés/rendszerhasználati díj számlák ellenőrzése Villamos energia adatszolgáltatások készítése Jogszabálykövetés (gáz/áram) szükséges intézkedések...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatFőiskolaEgyetemAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Pénzügyi feladatok Bejövő működési számlák kezelése, feldolgozása, rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Banki utalásokkal kapcsolatos feladatok (utalások előkészítése, kiegyenlítések) Könyvelői adatszolgáltatások elvégzése, folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel HR...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Pécs, ToxInfo Kft.

    A cég napi munkafolyamataiban való produktív részvétel Adminisztratív jellegű feladatok ellátása (irodai dokumentumok és nyilvántartások kezelése) Aktív részvétel a cég hazai és nemzetközi ügyfeleivel történő kapcsolattartásban Menedzsment döntéstámogatásához háttér információk...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatFőiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Áruházak üzemeltetési feladatainak ellátása Az üzletek látogatása és felmérése karbantartási és fejlesztési célból Adminisztrációs feladatok elvégzése A jóváhagyott karbantartási feladatok végrehajtatása Vállalkozókkal történő kapcsolattartás Eszköz beszerzések...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    irodával kapcsolatos ügyek intézése, az ügyvezető és a kollégák munkájának hatékony és teljeskörű támogatása, dokumentáció, rendszerezés és archiválás,     minimum középfokú végzettség, irodai szoftverek (MS Office, Word, Excel, Outlook) felhasználói szintű, magabiztos...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Igényfelmérők elkészítése online vagy személyesen. Adminisztratív folyamatok. Online folyamatok koordinálása. min. érettségi,  DIPLOMA, A rendkívüli helyzetre való tekintettel akár HOME OFFICE - ból végezhető munkafolyamatok! Pécs irodai cég munkatársakat keres elsősorban...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 4 óraTávmunka/otthoni munkaVállalkozói, szerződésesDiákmunkaNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosMegszakítás nélküli (váltásos)GyakornokBeosztottKözép vezetőFelső vezető
  • START 7

    Pénzügyi igémyfelmérés, elemzés, adatrögzítés Kapcsolattartás és kapcsolatfelvétel meglévő és új ügyfelekkel  Minimum érettségi  Főiskolai, egyetemi végzettség előny, de nem elvárás  Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő képesség  Üzleties, jó megjelenés  Precíz és pontos...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásTöbbműszakosGyakornokBeosztott
  • START 7

    Amiket rád szeretnénk bízni: szerződések nyilvántartása beérkező számlák iktatása, kezelése, feldolgozása kimenő számlák kiállítása, teljeskörű ügyintézése pénzügyi utalásokkal kapcsolatos előkészítő feladatok biztosítása házipénztár kezelése kapcsolattartás a könyvelő...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    ügyfelek fogadása, árajánlatok készítése, egéyb adminisztrativ teendők Min.középfokú,lehetőleg műszaki végzetség, jó komunikációs kézség, számítógép ismerete (world,exel) Tapasztalat, Nyelvtudás, Versenyképes fizetés, Jó munkakörülmények Nyílászárókkal foglalkozó...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosKözép vezető
  • START 7

    Érettségi 18 éves kor Jó kommunikációs készség Ápolt, üzleti megjelenés Ügyfélközpontúság Diploma B katergóriás jogosítvány Autó Laptop Pécsi jártasság Fiatalos csapat Modern iroda Versenyképes fizetés Karrierterv Csapat rendezvények Pécsi fiatalos...

    Részmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óraIdőszakos munkaTávmunka/otthoni munkaNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumSzakközépiskolaTöbbműszakos
  • BUSINESS

    Office Coordinator - Pécs Az EY egyike a világ vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalatainak. Tapasztalatunk és az általunk nyújtott minőségi szolgáltatások segítséget nyújtanak a bizalom megerősítésében a tőkepiacokon és a gazdaságban világszerte. Olyan...

    Teljes munkaidő 8 óraÁltalános
  • START 7
    Pécs, Lido-Med Bt.

    Háziorvosi rendelés adminisztrációs feladatainak végzése.  Számítógép használat, szövegszerkesztői ismeretek. Egészségügyi végzettség. Jó kommunikációs készség. Jelenleg regisztrált munkanélküli. Egészségügyben, illetve háziorvosi praxisban szerzett gyakorlat.  Megegyezés...

    Részmunkaidő 6 óra1-2 év szakmai tapasztalatOKJSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Adminisztráció Érettségi  Elegáns, ápolt megjelenés Beszédes stílus, kommunikatív személyiség  Diploma Laptop  Pécsi jártasság  B kategóriás jogosítvány  Felszerelt környezet  Fiatalos csapat  Lehetőségek  Karrier-terv Versenyképes fizetés Több, mint 50...

    EgyébNem igényel tapasztalatotGimnáziumÁltalános
  • START 7

    Gyártás- és a forgalmazás munkáinak összehangolása, adminisztratív feladatok elvégzése Érettségi, magabiztos számítógép és OFFICE használat Jogosítvány, egészségügyi végzettség Telefon Gyógyászati segédeszköz gyártó-forgalmazó telephelyünkre irodai adminisztrátort...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Amiket rád szeretnénk bízni: recepciós feladatok elvégzése irodai adminisztráció teljeskörű biztosítása irodai beszerzések megoldása postázással kapcsolatos feladatok szolgáltatókkal való kapcsolattartás és ügyintézés Jelentkezz, ha az alábbiakban magadra ismersz: szeretnél...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START

      Pécsi munkavégzéssel, Dél-Dunántúli területi igazgató mellé, 6-8 órában, megbízható, számítástechnikai ismeretekkel rendelkező (kiemelten az excel program) kolléganőt keresünk.  Biztosítási területen szerzett tapasztalat előnyt jelent.  Elvárás a magas stressztűrés, önálló problémamegoldó...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraÁltalános
  • START 7
    Pécs, Relavill Kft.

    szerződések, számlák és írásbeli dokumentumok készítése, szerkesztése, iktatása, napi adminisztratív teendők, számlák rögzítése könyvelő programban, banki átutalások előkészítése, postázás, munkaidő és szabadság nyilvántartások kezelése, központi e-mailek és telefonhívások...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaÁltalános
  • START 7

    Érettségi Legalább 18 éves kor Jó kommunikációs készség Ápolt megjelenés B kategóriás jogosítvány Laptop Diploma Pécsi jártasság   Modern, légkondícionált irodák Karrier lehetőség Fiatalos csapat Több pozíció A vírus helyzet utóhatásainak köszönhetően bővíteni...

    Részmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óraTávmunka/otthoni munkaNem igényel tapasztalatotGimnáziumÁltalános
  • START 7

    Projektasszisztens Kulturális, színházi és oktatási tevékenységet folytató szervezetünk keres projektasszisztensi feladatok ellátására pályakezdő kollégát, főállású munkaviszonyban, határozatlan idejű munkaszerződéssel.  Feladatok: közreműködés a pályázati dokumentációk...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotFőiskolaEgyetemÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Baranya megyei- pécsi- elektronikai termékeket gyártó német cég – Raktáros adminisztrátort keres   Feladatok: Te vagy az IGAZI, ha van raktározásban szerzett tapasztalatod; raktári anyagok bevételezése és kiadása; középfokú szintű MS Office ismereteid vannak; jó...

    Teljes munkaidő 8 óraÁltalános

PecsAllas.hu