Dél-Dunántúl, adminisztráció, irodai munkák és állások

265 darab találat
  • START

    napi számlák kezelése utalások rögzítése a gyógynövény beszerzési szabványrendszer ellenőrzési és dokumentációs munkái postázással kapcsolatos teendők (levelek, csomagok feladása, postakönyv írása) anyag beszerzés irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óra2-4 év szakmai tapasztalat5-9 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    irodai és értékesítési feladatok ellátása adatrögzítés kiemelkedő kommunkációs képesség  ügyfélorientált szemlélet gyors és precíz problémamegoldó képesség fix 1 éves munkaszerződés vállalása hasonló területen szerzett tapasztalat 25 év alatti munkavállalók szakmai...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosGyakornokBeosztott
  • START
    Pécs, M&T Kft.

    Ügyfeleink havi gazdasági eseményeinek feldolgozása bevallások elkészítése folyószámlák kezelése Szakmai végzettség  Precíz, pontos önálló munkavégzés Korrekt együttműködés  Szakmai tapasztalat  Megbízható számítógépes ismeretek Jó együttműködési készség Megbízható...

    Részmunkaidő 4 óraTávmunka/otthoni munkaSzakmai gyakorlat1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, levelezés, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése, szerkesztése magyar, német és/vagy angol nyelven Vezetői megbeszélések, találkozók egyeztetése, ütemezése Vezetői munkához szükséges asszisztensi...

    Teljes munkaidő 8 óra5-9 év szakmai tapasztalatFőiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START

    Gépjármű értékesítés adminisztratív támogatása, a teljes értékesítési adminisztráció lebonyolítása Gépjármű biztosítások és finanszírozási szerződések megkötése Kimenő számlák elkészítése, bejövő számlák letöltése, rögzítése, iktatása Értékesítési tevékenység támogatásával kapcsolatos...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Harkány, Pécs, Pipe Mánia Kft.

    általános napi irodai, bérügyi adminisztrációs feladatok ellátása építőipari tevékenységünkhöz szorosan kapcsolódó adminisztratív jellegű feladatok ellátása- szállítólevelek és számlák killáítása illetve rögzítése, kiadási-bevételi bizonylatok kezelése, csapataink elszámolásához kapcsolódó...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraTávmunka/otthoni munka1-2 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Szervíz tevékenység támogatása Gépek átvétele, kiadása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Árajánlatok készítése Rendelések, szervíz munkák nyomon követése Számlázás, elszámolások készítése Számítógép kezelés (táblázatok, szövegszerkesztők, internet) Stressztűrő képesség Jó...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaNémetNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    bevásárlások, beszerzések intézése (építőanyag, ásványvíz, irodaszer, élelmiszer...stb)adhoc jellegű ügyek intézése (pl: óraleolvasás, ügyfélszolgálatokon történő ügyintézés, gumicsere)működéshez szükséges egyéb feladatok Pontosság Rugalmasság teherautó vezetési...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotÁltalános iskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    a vezetőség munkájának professzionális adminisztrációs támogatása az iroda zavartalan működésének biztosítása, vendégek fogadása levelezés, meetingek szervezése kapcsolattartás cégcsoporton belül és partnerekkel elszámolások és kimutatások készítése, számlák...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    fuvarkísérő okmányok kitöltése számlázás számítógépes adatrögzítés általános irodai, adminisztrációs munka   középfokú végzettség   Egyszerűsített foglalkoztatottként MÉH-telepre pénzügyi-, számlázási gyakorlattal, precíz, önállóan dolgozni tudó munkatársat keresünk....

    Egyéb2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    adminisztráció táblázatok, állomány listák készítése, kezelése telefonos ügyfélszolgálat jó kommunikációs készség lendületes munkatempó pénzügyi, biztosítási tapasztalat felsőfokú végzettség versenyképes jövedelem céges telefon Pécsi székhelyű irodánkba...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    számlák, szerződések, szállítólevelek és egyéb bizonylatok nyilvántartásának vezetése webshop rendelések kezelése, ügyintézése irodai házipénztár kezelése, elszámolások és kimutatások készítése iroda rendezettségének fenntartása, vendégek kiszolgálása, irodai beszerzések lebonyolítása az...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatEgyetemAngolÁltalánosBeosztott
  • START

    vezetőség munkájának támogatása megbeszélések, találkozók egyeztetése megbeszéléseken emlékeztetők készítése és azok nyomon követése partnerekkel és a cégcsoport különböző területeivel való kapcsolattartás ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása kimutatások készítése levelezések...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Hideghívások indítása cégadatbázisból   Jó kommunikációs készség Tapasztalat Angol nyelvtudás Telefonos hideghívások indítására keresek munkatársat napi 4 órás elfoglaltsággal. Otthonról is végezhető, internet hozzáférés szükséges. Bemutatkozót, önéletrajzot kérek...

    Részmunkaidő 4 óraIdőszakos munkaTávmunka/otthoni munkaVállalkozói, szerződésesDiákmunkaPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Pécs, STENGL Kft.

    A Megbízó tárasaságok adminisztratív feladatainak elvégzése Iratok rendszerezése a Megízók elvárásainak megfelelően Megbízók rendszeres tájékoztatása Elvárt képesítés: érettségi Irodavezetői képesítés előnyt jelent. Társaságunk céges mobiltelefont biztosít. Társaságunk...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    termékek feltöltése, árazása, cikkszámozása termékleírások készítése, szerkesztése új kategóriaoldalak létrehozása rövid blogbejegyzések írása képek szerkesztése (körbevágás, átméretezés) precíz, önálló munkavégzés pontos helyesírás termékekhez tartozó információk keresése,...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    kapcsolattartás a tanulókkal személyesen, telefonon, emailben tájékoztatás, beiratkozások intézése, tanfolyamok szervezése oktatók munkájának támogatása, új oktatók kiválasztásában való részvétel nyelvvizsgák előkészítése, lebonyolítása tanfolyamok, tankönyvek...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalatFőiskolaEgyetemAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7

    irodai adminisztrációs feladatok ellátása középfokú végzettség szakmai, pénzügyi tapasztalat felsőfokú végzettség versenyképes jövedelem céges telefon   Cégünk teljes munkaidős (8 órás) irodai munka betöltésére keresi új kollégáját Pécsen.

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakközépiskolaFőiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Fordítási, tolmácsolási feladatok német / angol nyelven; Üzleti levelezés (e-mail, posta idegen nyelven); Rendezvényszervezés, utazások szervezése (vízum ügyintézés); Napi szintű adminisztrációs feladatok az Ügyvezetés támogatása; Bejövő telefonhívások kezelése Üzleti kimutatások,...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaEgyetemAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7

    megvalósult műszaki tevékenységek adminisztrációja átadási dokumentációk ellenőrzése elszámolások készítése kapcsolattartás a műszaki kollégákkal egyéb asszisztensi feladatok ellátása MS office alkalmazások profi kezelése műszaki beállítottság önálló és precíz...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Minőségbiztosítással kapcsolatos dokumentumok létrehozása és lekövetése Kimutatások készítése Q minőségirányítási folyamatok, folyamatábrák leképezése igényeknek megfelelően Meglévő dokumentációk lefordítása Mérések végzése, minőségbiztosítási csapat támogatása Kapcsolattartás a...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásSzakközépiskolaFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Pályázatok előkészítése Teljeskörű műszaki adminisztráció, levelezés Nyilvántartások kezelése Kapcsolattartás partnercégekkel Műszaki ügyintézés területén szerzett tapasztalat Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel) Precizitás Építőipari...

    Teljes munkaidő 8 óra5-9 év szakmai tapasztalat10 vagy több év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    A gépjárműszerelő kollega munkájának segítése, esetlegesen kisebb feladatok önálló elvégzése Telejskörű műszaki adminisztráció ( gépjárműek adatinak naprakészentartása, anyagbeszerzések, készletek nyilvántartása, stb. ) Középfokú végzettség B kategóriás gépkocsivezető engedély ( C...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Gazdasági társaságok és egyéni vállalkozások teljeskörű könyvelői feladatainak ellátása Bevallások, adatszolgáltatások készítése (ÁFA, TAO, KSH) Beszámoló összeállítása, Zárlati feladatok elkészítése Bérszámfejtés (cégtulajdonosok, munkavállalok, egyéb jogviszonyban lévők) Bérhez és...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalat5-9 év szakmai tapasztalat10 vagy több év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosGyakornokBeosztott
  • START 7
    Pécs, Belcat Bt.

    Irodai adminisztráció, szállítókkal és vevőkkel való kapcsolattartás gyártási és kereskedelmi folyamatok adminisztrálása, nyomonkövetése fuvarszervezés, szállítással kapcsolatos ügyintézés arculat, termék és media megjelenések gondozása  pozició rajzok elkészítése  felsőfokú...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumTechnikumFőiskolaAngolEgyébÁltalánosBeosztott

PecsAllas.hu