Baranya megye, adminisztráció, irodai munkák és állások

261 darab találat
  • START 7

    Generálkivitelező cég keres munkatársat adminisztrátor munkakörbe.   Főbb feladatok: ügyvezetés támogatása  bérszámfejtés, könyvelés támogatása pályázatokkal összefüggő ügyintézés, adminisztráció közreműködés a szerződéskötések koordinálásában, adminisztrálásában kapcsolattartás...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Pozíciótol függ. Érettségi, Jó kommunikációs készség, Ápolt megjelenés, B kategóriás jogosítvány, Laptop, Versenyképes fizetés, Modern, légkondícionált iroda, Fiatalos csapat Szeretnénk pécsi fiatalos csapatunkat pár új munkatárssal bővíteni, ugyanis a veszélyhezet...

    EgyébPályakezdő/friss diplomásGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Jó kommunikációs készség Érettségi bizonyítvány Diploma   Kiszámítható jövedelem Továbbfejlődési lehetőség   Stabil hátterű, nemzetközi cég pécsi területi vezetősége keres azonnali munkakezdéssel agilis, rugalmas, fiatalos gondolkodású munkatársat. (Kötetlen,...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óraTávmunka/otthoni munkaÁltalános
  • START 7

    fuvarszervezés megrendelések feldolgozása, és az azzal kapcsolatos ügyintézés lebonyolítása feliratszerkesztés precíz, pontos, megbízható munkavégzés hajlandóság az orgonaépítő szakma szakkifejezéseinek és egyes sajátosságainak megismerésére legalább középfokú végzettség legalább...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatÁltalános iskolaSzakiskola / szakmunkás képzőSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Regisztrált munkanélküli alkalmaznánk egyéb ügyintézői munkakörbe.   Munkakör betöltésének feltételei: érettségi, középfokú adminisztrációs ügyintéző végzettség magas szintű számítástechnikai ismeretek német, angol legalább középfokú nyelvismeret Precíz, pontos önálló...

    Teljes munkaidő 8 óraÁltalános
  • START 7
    Pécs, Szetax Kft.

    Aminisztrációs munkatársat keresünk: részletek itt: https://szetax.hu/allashirdetesek/ Az állás betöltésének FELTÉTELE: OLASZ nyelvismeret Számítógép felhasználó szintű ismerete MUNKAIDŐ: Hétfő-péntek, 8.00-12.00, napi 4 óra BÉREZÉS: Bruttó 105.300...

    Részmunkaidő 4 óraÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Baranya megyei- pécsi- elektronikai termékeket gyártó német cég – 4 órás munkarendben Személyügyi munkatárs keres Feladatok: Te vagy az IGAZI, ha ügyfélközpontú gondolkodásmódod van; szeretsz emberekkel foglalkozni; jó problémamegoldó képességed van; megbízható vagy és...

    Részmunkaidő 4 óraÁltalános
  • START 7

    Érettségi Asztali számítógép / laptop Alapvető számítógépes ismeretek Jó kommunikáció Ápolt megjelenés A jelenlegi vírushelyzetből kifolyólag huzamosabb időre megnőttek az otthonról végezhető munkáink száma! Szeretnénk pécsi fiatalos csapatukat pár új lelkes munkatárssal bővíteni,...

    Időszakos munkaNem igényel tapasztalatotGimnáziumÁltalános
  • START 7

    Pénzügyi elemzés elkészítése Számitógépes kiértékelés (excel, word, ppt) Pénzügyi tájékoztatás/tanácsadás Ügyfelekkel való kapcsolattartás Adminisztratív feladatok (e-mail, rendszerezés, ellenőrzés stb.) Legalább középfokú végzettség Jó megjelenés Kiváló kommunikációs...

    Részmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosGyakornokBeosztott
  • START 7

    Munkaidők rögzítése Projektek adatainak rögzítése Anyagrendelés Beszállítókkal és ügyfelekkel történő kapcsolattartás 25 év alatti Bármilyen OKJ bizonyítvánnyal rendelkezik Felsőfokú végzettséggel, folyamatban lévő tanulmányokkal NEM rendelkezik! Számítógépes ismeretek (Word,...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotOKJÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Bóly, V-Profi Kft.

    Általános irodai adminisztrációs feladatok elvégzése Pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása. Bejövő és kimenő számlák kezelése, (előiktatása, utalásra való előkészítése, bank, pénztár) Munkaügyi feladatok előkészítése a bérszámfejtéshez (munkaszerződés ki- beléptetéskor, havi jelenléti...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatFőiskolaEgyetemÁltalános
  • START 7
    Pécs, VM-Audit Kft.

    a napi adminisztráció, kapcsolattartás, tárgyalások előkészítése, ügyfél - páciens kapcsolat. Digitális média kezelése. min. középfokú végzettség jó terhelhetőség innovatív gondolkodás megbízhatóság   Német nyelvtudás, egészségügyi, vagy környezetvédelemmel...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraEgyébPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaOKJFőiskolaEgyetemNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Beérkező postai levelekkel, küldeményekkel kapcsolatos ügyintézés Bejövő dokumentumok kezelése, nyilvántartása Közreműködés az írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek előkészítésében, szerkesztésében, egységes arculatot biztosító formázásában Telefonhívások kezelése Számítógép napi...

    Részmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óra2-4 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumÁltalános
  • START 7

    a cég munkaügyeinek vezetése és a könyvelési anyag összeállítása ezen felül változatos cégügyek intézésésében való részvétel (működési engedélyek, bevallási kötelezettségek, öko és egyéb tanusítványaink dokumentációja) jogosítvánnyal alapvető számítógépes ismeretek(office...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaÁltalános
  • START 7

    adminisztratív feladatok ellátása számlázás, házipénztár kezelése ügyfélszolgálat, vevőkezelés könyvelési és bérszámfejtési anyag összekészítése szerződéskötések és szerződések nyomon követése legalább középfokú végzettség felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office,...

    Teljes munkaidő 8 óraGimnáziumSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Pécs, ALLTAX Kft.

    hasonló területen szerzett tapasztalat RLB60 program felhasználói szintű ismerete Pécs belvárosi könyvelőirobába adatrögzítő munkatársat keresünk. Eőnyt jelent a hasonló területen szerzett tapasztalat, valamint az RLB60 program felhasználói szintű ismerete. Jelentkezni a "Jelentkezem"...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Termékek fényképes feltöltése webáruházba Csomagok átvétele, feladása Reklamációkezelés Kapcsolattartás beszállítókkal, vevőkkel. Minimum középiskolai végzettséggel rendelkezel A számítógépet felhasználói szinten kezeled (word, excel, gmail alapfokú ismerete) Pontos, precíz,...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőOKJNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    A Gandhi Gimnázium kollégiumi titkárt keres azonnali kezdéssel teljes munkaidőben. Érettségi bizonyítvány feltétel a munkakör betöltéséhez. Jelentkezni önéletrajzzal a "Jelentkezem" gombra kattinva lehet.

    Teljes munkaidő 8 óraÁltalános
  • START 7

    Az értékesítési folyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumok kezelése, rendszerezése, nyomon követése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, vevőkkel való kapcsolattartás. 25. életévét be nem töltötte OKJ bizonyítvánnyal rendelkezik Felsőfokú...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotOKJÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Pécsi önálló bírósági Végrehajtó Iroda adminisztrációs, ügyintéző munkatársak jelentkezését várja fényképes önéletrajzzal a "Jelentkezem" gombra kattintva.   Feladatok: A szükséges jogi és adminisztrációs ismeretek elsajátítása, alkalmazása az előírások szerint.

    Teljes munkaidő 8 óraFőiskolaEgyetemÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Pécs, Zsigmond Kft.

    Adminisztratív feladatok ellátása Számlázó program használata Számlák, levelek érkeztetése, iktatása, postázása Táblázatok kezelése, kimutatások készítése Önálló ügyintézés különböző hivatalokban Ügyfelekkel való kapcsolattartás Asszisztensi feladatok ellátása Számítógép...

    Részmunkaidő 4 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Időpont egyeztetések, a személyi edzésekre jelentkezések fogadása személyesen és telefonon Személyi edzés szervezése, tartása Pályázathoz kapcsolódó dokumentációk elkészítése, rendszerezése Pályázatban résztvevő célcsoport személyjeivel való kapcsolattartás Rendezvényeken való aktív...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumÁltalános
  • START 7

    Adminisztrátor Munkavégzés: heti 40 óra Munkakör betöltéséhez szükséges elvárások: érettségi EU-s pályázatokban szerzett tapasztalat Microsoft Office programok ismerete Felvétel során előnyt jelent: elhivatott, agilis munkához való hozzáállás önálló...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott
  • START 7

    Adminisztrátor kollégát keresünk bólyi munkavégzésre.   Feladataid lennének többek között: Termékek fényképes feltöltése webáruházba Csomagok átvétele, feladása Reklamációkezelés Kapcsolattartás beszállítókkal, vevőkkel. Téged keresünk, ha: Minimum középiskolai...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotÁltalános
  • START 7
    Szentlőrinc, Milem Kft.

    Kereskedelmi asszisztens munkatárs   Főbb feladatok, munkák: Magyarországi értékesítés bonyolítása Külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás Meglévő ügyfelekkel történő kapcsolattartás Új ügyfelek felkutatása Az értékesítés adminisztrációja Riportok, statisztikák...

    Teljes munkaidő 8 óraÁltalános

PecsAllas.hu