Adminisztratív munkatársat keresünk Pécsett


Adminisztratív munkatársat keresünk.

Feladatok

  • alapanyag, alkatrész és kereskedelmi árukészlet beszerzése (nyersanyagok kivételével)
  • új beszerzés források felkutatása
  • kapcsolattartás a beszállítókkal, szükség esetén beszállítók versenyeztetése
  • kapcsolattartás a termelésben és a kereskedelemben dolgozó kollégákkal, a visszajelzések beszerzési folyamatba történő beépítése mellett
  • termelő vállalkozás alapanyag, késztermék és félkész termék raktárának kezelése és adminisztrációja (nem igényel nehéz fizikai munkát)
  • raktárkészlet, minimumkészlet és raktári rendelések figyelése, nyilvántartása
  • kapcsolattartás a termelésben és kereskedelemben dolgozó kollégákkal

Elvárások

  •  precíz, pontos, megbízható munkavégzés
  • hajlandóság az orgonaépítő szakma szakkifejezéseinek és egyes sajátosságainak megismerésére
  • legalább középfokú végzettség
  • legalább középszintű számítástechnikai ismeretek (szövegszerkesztés, táblázatkezelés)
  • rendszerszemlélet és kreatív gondolkodás
  • nyitottság az újra
  • proaktív gondolkodás

Előnyök

  • elsősorban írásbeli nyelvtudás előny
  • angol, német nyelvtudás kiemelten preferált
  • hasonló területen szerzett, igazolható tapasztalat előny
  • (terv)rajz olvasási ismeret, gyakorlat előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Előrelépési lehetőség: tervezett

 

Munkavégzés helye: Pécs

Munkakör betölthető: felvételi eljárást követően azonnal

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakiskola / szakmunkás képző

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!