Adminisztrációs irodai munka Pécsett


Ingatlanirodánk keres agilis,magabiztos,talpraesett,könnyedén kapcsolatot teremtő,jó kommunikációs készséggel rendelkező munkatársat.

Életkor nem kizáró ok!(fiatal,középkorú,nyugdíjas)

Jelentkezés : Fényképes ÖNÉLETRAJZZAL!

Feladatok

Ingatlanok eladását, megvásárlását, bérbeadását és bérbevételét szervezi, többnyire ügyfelei megbízásából.

Feladatai:

  1. az eladásra szánt házak, lakások, telkek, ingatlanok feltérképezése;
  2. az eladni/bérbe adni kívánt ingatlanról, a tulajdonosokról információ szerzése;
  3. információk szerzése a potenciális vásárlók vagy bérlők igényeiről;
  4. kapcsolattartás a vásárlókkal és az eladókkal
  5. az eladási vagy a bérleti szerződés előkészítése;
  6. az eladási szerződés vagy a bérleti szerződés aláírásának megszervezése;
  7. a tulajdonjogok átírásának megszervezése;
  8. a tulajdonos megbízásából a kaució, a bérleti díj beszedése és azok kezelése a tulajdonos rendelkezése szerint;
  9. adatbázis készítése, nyilvántartás vezetése az eladásra szánt ingatlanokról, azok jellemzőiről, az eladókról, a vásárlókról és igényeikről;
  10. minden olyan tevékenység, amit a munkáltató utasításba foglal;

Elvárások

  • Magas szintű számítogép kezelés
  • Jogosítvány,esetleg gépjármű
  • Minimum éretségi

Előnyök

  • B-kat jogosítvány
  • Saját gépjármű
  • Számítógépes ismeret ( office, excel )

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés.

Információk az állásról


Önéletrajz elküldése kötelező!