Adminisztráció, irodai munkák és állások

254 darab találat
  • START
    Pécs, Branau Kft.

    Áru beszerzése és kiszállítása a benzinkutak részére. Vásárolt áruk és számlák rögzítése számítógépen. Postai, banki és egyéb ügyintézés. Irodai, adminisztrációs feladatok támogatása az építőipari részlegen. B kategóriás jogosítvány. Felhasználói szintű számítógépes ismeretek...

    Teljes munkaidő 8 óra5-9 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Pécsvárad, Kresz & Fiedler Kft.

    Projekt státuszok aktualizálása. Projekt csapattagokkal történő egyeztetések lebonyolítása és dokumentálása. Partnerekkel való kapcsolattartás (szóban, írásban és személyesen) Angolul és magyarul. Alvállalkozók munkáinak (határidők) felügyelete. Egyéb titkársági feladatok ellátása...

    Megyei hirdetésRészmunkaidő 6 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumFőiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Pályázati felhívások nyomon követése, értelmezése; Támogatási kérelmek előkészítése és összeállítása; Projektek dokumentációjának vezetése; Szakértői támogatás a projektmegvalósítás során; Beszámolók és elszámolások elkészítése, benyújtása; Adatgyűjtés, adatfeldolgozás,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Céges vevőkör professzionális kiszolgálása; Árajánlatok készítése és kiküldése; Megrendelések kezelése e-mailen és telefonon keresztül, rögzítésük CRM rendszerben; Rendelések nyomon követése, folyamatos levelezés kezelése; Kapcsolattartás meglévő partnereinkkel, beszállítóinkkal, új...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Általános irodai feladatok ellátása;  Szerződések kezelése, iktatása;  Meglévő partnerekkel való kapcsolattartás;  Számlák ellenőrzése és adminisztrálása;  Pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása;  Csapatépítők, egyéb céges események szervezésében való aktív részvétel;  Egyéb...

    Részmunkaidő 4 óraPályakezdő/friss diplomásGimnáziumAngolÁltalánosBeosztott
  • START

    szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása, a vezetőség napi munkájának támogatása, a belső elszámolási folyamatok támogatása: adatok összegyűjtése, adatszolgáltatás, kalkulációk előkészítése, a belső kommunikáció menedzselése, középfokú végzettség, kiváló...

    Részmunkaidő 4 óra1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    ügyfelek fogadása, tájékoztatása, kapcsolattartás, beérkezett ajánlatkérések kezelése - ajánlatkészítés, megrendelések kezelése - szerződéstervezet, előleg bekérő készítés, rendelés leadás számlák kiállítása, rendszerezése hó végén, könyvelési iratanyag összeállítása utalások kezelése...

    Részmunkaidő 4 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaFőiskolaEgyetemAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START
    Pécs, Branau Kft.

    Irodai, banki ügyintézés, postázás. B kategóriás jogosítvány, rugalmasság, terhelhetőség, jó szervezőképesség. Pécsi Építőipari vállalkozás irodai ügyintéző munkakörbe keres kolléganőt, azonnali belépéssel.

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Hosszúhetény, Pécs, Alda Holding Hungary Zrt.

    Árajánlatok és megrendelések felvitele és rögzítése az ügyviteli rendszerbe Egyéb adminisztrációs feladatok   MS Office programok ismerete /Word, Excel/, Felhasználói színtű számítástechnikai ismeretek, Precíz munkavégzés Segítőkészség önálló munkavégzésre alkalmasság  Üde,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotÁltalános iskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Projektvezető napi munkájának támogatása Dokumentációk, ütemtervek, kimutatások készítése Szerződések, megrendelések adminisztrációja Kapcsolattartás partnerekkel, alvállalkozókkal Alkalmankénti személyes ügyintézés, helyszíni jelenlét Középfokú végzettség Középfokú angol...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumAngolÁltalánosBeosztott
  • START
    Pécs, Branau Kft.

    Irodai, banki ügyintézés, postázás. B kategóriás jogosítvány, rugalmasság, terhelhetőség, jó szervezőképesség. Pécsi Építőipari vállalkozás irodai ügyintéző munkakörbe keres kolléganőt, azonnali belépéssel.

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    A nagykereskedelem napi működésének irányítása és koordinálása A csapat motiválása, fejlesztése és vezetése Készletek kezelése és a termékek elérhetőségének biztosítása Új vevők felkutatása Értékesítési célok elérése és a forgalom növelése Vásárlói elégedettség biztosítása és vevői...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosKözép vezető
  • START

    Beérkező vásárlók fogadása. Vevők tájékoztatása. Telefonkezelés Vevői panaszok kezelése. Postai küldemények feldolgozása. Adatrögzítés, listák készítése. A vezetőség munkájának segítése. Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat. Gyors, pontos önálló...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Gépjármű értékesítés támogatása, a teljes értékesítési adminisztráció lebonyolítása. Gépjármű biztosítások és finanszírozási szerződések megkötése. Kimenő számlák elkészítése, bejövő számlák letöltése, rögzítése, iktatása. Értékesítési tevékenység támogatásával kapcsolatos egyéb...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Kapcsolattartás a cég könyvelőjével Pénztárgépszalagok ellenőrzése, adminisztrálása Bejövő számlák ellenőrzése, feldolgozása Forint- és deviza utalások rögzítése banki programokban Házipénztár kezelése, adminisztrációja Egyeztetés a vezetőséggel Kimutatások...

    Részmunkaidő 4 óra2-4 év szakmai tapasztalatOKJSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Kötelességek: Kapcsolattartás az ügyfelekkel, vámügyintézés, aktív részvétel az iroda napi tevékenységében, ügyek megoldásában. Követelmények: Vámügyintéző szakképesítés, német és/ vagy angol nyelvtudás, B-kategóriás jogosítvány, megbízható, precíz munkavégzés

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumAngolÁltalánosBeosztott
  • START

    vevői követelések, szállítói tartozások nyilvántartása, pénztár vezetése, banki utalások előkészítése, a banki kivonat kinyomtatása, jelenléti ívek ellenőrzése, alkalmi munkavállalók bejelentése, nyilvántartása, a bérfizetési bizonylatok kiosztása, aláirattatása, összeszedése, stb a...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    számlák kezelése anyagbeszerzés,  irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése, szállítok készítése, stb.) munkaügyi feladatok (jelenléti ellenőrzése és táppénzes papírok kezelése, szabadság nyilvántartás vezetése, stb.) a vezetőség és a kollégák munkájának...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaOKJNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    bejövő és kimenő számlákkal kapcsolatos adminisztráció, utalások indítása, bankszámlakivonatok feldolgozása, könyvelési iratanyag összekészítése, átadása, kapcsolattartás a könyveléssel és a partnerek pénzügyi területeivel, kimutatások, nyilvántartások, elszámolások készítése,...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatOKJGimnáziumSzakközépiskolaFőiskolaEgyetemAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START

    bejövő és kimenő számlákkal kapcsolatos adminisztráció utalások indítása, bankszámlakivonatok feldolgozása könyvelési iratanyag összekészítése, átadása kapcsolattartás a könyveléssel és a partnerek pénzügyi területeivel kimutatások, nyilvántartások, elszámolások készítése, frissítése a...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaFőiskolaEgyetemAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Bejövő számlák kezelése, kimutatások készítése és számlázás a partnereink felé, Banki utalások rögzítése a netbankban: szállítói számlák, adók, munkabérek, Házipénztár kezelése, Számlák gyűjtése, rendszerezése és kapcsolat tartás a könyvelővel, Kapcsolattartás a bankokkal, egyéb...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS

    Amiket Rád szeretnénk bízni:  Az értékesítési csapat napi munkájának támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás és ügyfélszolgálati feladatok ellátása Adminisztratív feladatok, dokumentációk kezelése Megrendelések feldolgozása és nyomon követése Részvétel az értékesítési kampányok...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START

    A telephelyre érkező járművek irányítása, mérlegelése és az adatok pontos rögzítése a rendszerben Mérlegjegyek, szállítólevelek és más kapcsolódó dokumentumok elkészítése Számlázás, pénzkezelés Ügyfelek és beszállítók eligazítása, tájékoztatása A jogszabályoknak és minőségbiztosítási...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaAngolTöbbműszakosBeosztott
  • START

    Általános irodai adminisztráció és belső nyilvántartások vezetése Kapcsolattartás a könyveléssel, és könyvelés előkészítés Szerződéskezelés Telefonos és e-mailes kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel, szolgáltatókkal Kollégák munkájának támogatása Személyi...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Gépjármű értékesítés támogatása, a teljes értékesítési adminisztráció lebonyolítása. Gépjármű biztosítások és finanszírozási szerződések megkötése. Kimenő számlák elkészítése, bejövő számlák letöltése, rögzítése, iktatása. Értékesítési tevékenység támogatásával kapcsolatos egyéb...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott

PecsAllas.hu