Pécsett irodai adminisztrátor, értékesítői munkalehetőség
Pátrik-Ker Kft.
Pécs
2018. 09. 20.
A Magyar Telekom hivatalos szerződéses partnereként, új munkatársat keresünk pécsi irodánkba adminisztrátor/értékesítés támogató munkakörbe.
Amennyiben szeretnél egy hosszú távú munkalehetőséget nyugodt környezetben, jelentkezz a lent megadott e-mail címen.
Feladatok
- Telefonon keresztüli kapcsolattartás
- Tanács adás a termékkel kapcsolatban
- Értékesítési célok elérése
- Excel táblázatok kezelése
Elvárások
- Gyakorlati számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook)
- Kiváló kommunikáció
- Jó probléma megoldó készség
Amit kínálunk
- Bejelentett stabil munkahely
- Bejelentett fix alapbér + teljesítményarányos, motiváló jutalékrendszer
- Rugalmas munkaidő beosztás
- Karrier építés
- Támogató csapat
Állás típusa: Teljes munkaidő
Fizetés: 120 000,00Ft - 400 000,00Ft /hónap
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Hasonló hirdetések
-
A Pécsi Orgonaépítő Manufaktúra pénzügyi és munkaügyi feladatokra talpraesett munkatársat keres
Pécsi Orgonaépítő Manufaktúra Kft.Pécs