Pécsett irodai adminisztrátor, értékesítői munkalehetőség

Pátrik-Ker Kft.
Pécs
2018. 09. 20.


A Magyar Telekom hivatalos szerződéses partnereként, új munkatársat keresünk pécsi irodánkba adminisztrátor/értékesítés támogató munkakörbe.

Amennyiben szeretnél egy hosszú távú munkalehetőséget nyugodt környezetben, jelentkezz a lent megadott e-mail címen.

 

 

Feladatok

  • Telefonon keresztüli kapcsolattartás
  • Tanács adás a termékkel kapcsolatban
  • Értékesítési célok elérése
  • Excel táblázatok kezelése

Elvárások

  • Gyakorlati számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook)
  • Kiváló kommunikáció
  • Jó probléma megoldó készség

Amit kínálunk

  • Bejelentett stabil munkahely
  • Bejelentett fix alapbér + teljesítményarányos, motiváló jutalékrendszer
  • Rugalmas munkaidő beosztás
  • Karrier építés
  • Támogató csapat

 

Állás típusa: Teljes munkaidő

Fizetés: 120 000,00Ft - 400 000,00Ft /hónap

Információk az állásról