Pécsett irodai adminisztrátor, értékesítés támogató pozícióban munkalehetőség


Nemzetközi légtechnikai cég Magyarországi képviseleteként új munkatársat keresünk pécsi irodánkba adminisztrátor/értékesítés támogató munkakörbe.

Amennyiben jól beszélsz angolul és szeretnél egy folyamatosan bővülő, fiatal lendületes csapat tagja lenni , ahol mindig van mit tanulni és van hová előre lépni, valamint megfelelsz az alábbi feltételeknek, akkor várjuk jelentkezésedet.

If you want me to put You on my list of applicants to call, please attach your English CV as well, or write some information about yourself in English.

Feladatok

  • Kapcsolattartás az anyacéggel angol nyelven
  • Kapcsolattartás a cég ügyfeleivel
  • Értékesítők és management munkájának támogatása
  • Belső riportok készítése angol nyelven
  • Szállítással kapcsolatos ügyéntézés
  • Egyéb adminisztrációs tevékenységek

 

Elvárások

  • Legalább erős közép szintű angol nyelvtudás
  • Legalább középfokú végzettség
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Önálló precíz munkavégzés
  • Magabiztos MS Office ismeretek /Word, Excel, Outlook/
  • Hajlandóság a cég belső rendszereinek elsajátítására

 

Előnyök

  • Német nyelvtudás
  • Gazdasági végzettség
  • „B” kategóriás jogosítvány

 

Információk az állásról