Adminisztráció, irodai munka

Tárgyalóképes, anyanyelvi német nyelvtudással adminisztrátor/HR-asszisztens állás Pécs

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Pécs
2014. 01. 02. 09:48
Jelentkezem

Feladatok:

  • Telefonhívások kezelése, levelezés magyar és német nyelven.
  • Toborzási, kiválasztási feladatok teljes körű ellátása(interjúk szervezése, telefonos lebonyolítása, jelöltek értesítése)
  • Beléptetéshez szükséges személyes dokumentumok kezelése, továbbítása a munkaügy részére
  • Munkaügyi iratok fordítása (törvények, szerződések, pályázói anyagok)
  • Különböző HR projekt adminisztratív feladatainak ellátása/ támogatása
  • Ügyfelekkel, partnerekkel történő kapcsolattartás (e-mail, telefon).
  • Postai küldemények rendszerezése és iktatása.
  • Határidők, számlák nyomon követése.
  • A Sales és a HR részleg támogatása.
  • Álláshirdetések elkészítése, publikálása
  • Az ügyvezető igazgató munkájának támogatása.

Elvárások:

  • tárgyalóképes/anyanyelvi német nyelvtudás
  • multitaskig -pontos, hibamentes adatkezelés
  • jó kommunikációs képesség és szervezőkészség
  • jó lényeglátó-, problémamegoldó képesség
  • nagyfokú precizitás
  • pro-aktív, dinamikus személyiség

Amennyiben felkeltettem érdeklődését kérem küldje el német, illetve magyar nyelvű önéletrajzát az emese.becker@greenjob.hu e-mail címre.

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.