Rendszerüzemeltető

IT rendszerüzemeltető munka pécsi munkavégzéssel

Z Elektronika Kft.
Pécs
2025. 09. 18.


A Z Elektronika Kft 1997 óta működik Pécsett, mint elektronikai fejlesztő és gyártó cég, a hazai elektronikai ipar egyik meghatározó szereplőjeként. Teljes mértékben magyar tulajdonú vállalkozás vagyunk. A folyamatos fejlesztésnek köszönhetően a legmodernebb technológiával, magas színvonalon nyújtunk szolgáltatásokat az elektronikai fejlesztés, tervezés és gyártás területén. Közel 200 képzett, innovációra nyitott, munkatársunknak köszönhetjük, hogy cégünk a dél-dunántúli régió egyik leggyorsabban növekvő vállalkozása. Sikereinkben fontos szerepet játszik a ránk jellemző csapatkultúra és a cégen belüli tudásátadás. Az emberközpontú, rugalmas munkaszervezés mellett, jelentős energiát fordítunk munkatársaink képzésére, fejlesztésre, fiatal tehetségek bevonására. www.zelektronika.hu

Feladatok

Feladataid közé fog tartozni:

  • az informatikai rendszerek (szerverek, adattárolók, hálózatok stb.) üzemeltetése, konfigurálása (számítógépek installálása, üzembe helyezése), kiépítése,
  • felhasználók támogatása,
  • felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése,
  • hibajavítás, napi problémamegoldás, kapcsolattartás a felhasználókkal, szolgáltatókkal,
  • riportok és rövid tájékoztatók készítése,
  • nyomtatók – fénymásolók eszközökre telepítése, kellékanyagok cseréje,
  • infrastruktúra fejlesztés,
  • információbiztonsági rendszerek felügyelete,

Elvárások

Jelentkezz, ha:

  • középfokú IT szakirányú végzettséggel rendelkezel,
  • gyártókörnyezetben szerzett minimum 1-2 éves tapasztalat,
  • több projekten egyidejűleg tudsz dolgozni, de észreveszed az ad hoc feladatokat is
  • nem vársz mindig a feladat kiosztásra, önállóan megtalálod, hogy tudsz a csapatnak segíteni,
  • tudod vállalni Hétfőtől-Péntekig a jelenléti munkavégzést,
  • nem okoz gondot, hogy a fizikai hálózat kivitelezésében is részt vegyél,
  • az angollal is könnyen boldogulsz,

Előnyök

Előnyt jelent számodra, ha:

  • foglalkoztál már Office 365 és Active Directory adminisztrációval
  • részt vettél vállalati hálózat üzemeltetésében,

Amit kínálunk

Az eredményes munkádért biztosítjuk:

  • korrekt fizetést,
  • választható béren kívüli juttatást (Cafeteria),
  • stabil munkahelyet,
  • barátságos munkakörnyezetet,
  • vidékről bejárás támogatást (vonat és busz bérlet 100%-os támogatása) vagy autó esetén útiköltség támogatást

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!

Fontos tudnivaló


Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)