Álláslehetőség pénzügyi és logisztikai adminisztrátor munkatársnak
Sc Medical Technology Kft.
Pécs
2025. 04. 16.

Cégcsoportunk teljes mértékben magyar tulajdonú, kizárólag a hazai egészségügy területére koncentrál. Ennek megfelelően szorosan együttműködünk a különböző, hazai orvos-szakmai szervezetekkel, kiemelten támogatjuk tudományos tevékenységüket.
A hosszú távú, korrekt partnerkapcsolat hívei vagyunk, mind beszállítóink, mind megrendelőink felé. Ennek fontos elemeként azon ritka vállalkozások közé tartozunk, akik jelentős hazai raktárkészlettel rendelkeznek. Megrendelőink igényeit innen, 2 munkanapon belül elégítjük ki. Ezzel támogatjuk az ellátás biztonságát, a kórházak és magán ellátó partnereink költséghatékonyabb működését is.
A szervezet fejlődése töretlen, aminek egyik jeles bizonyítéka, hogy 2019-ben az MSZ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) szabvány szerinti minőségirányítási rendszert vezettünk be. Majd 2021-ben bevezettük az MSZ EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) környezetközpontú irányítási rendszert is. Mindkét rendszer érvényességi területe a gyógyászati termékek kereskedelme.
A bevezetett irányítási rendszerek biztosítják a piaci szerepünkhöz méltó, kiszámítható, professzionális működést és segít abban, hogy megrendelőinknek még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsunk.
Feladatok
- Pénzügyi ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása
- Logisztikai adminisztráció ERP rendszerben
- Egészségügyi eszközök minőség ellenőrzése, nyomon követése, adminisztrációja
- Eszközök (gépjárművek, ingatlanok) ügyintézése, nyilvántartása
- Vezetőség munkájának támogatása
- Kimutatások készítése, levelezések kezelése
- Belső munkafolyamatok támogatása
- Pénzügyi és logisztikai kollégák helyettesítése szabadságolás esetén
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség
- Erkölcsi bizonyítvány
- B kategóriás jogosítvány
- Magabiztos MS office használat (world, exel, levelző rendszer)
- Önálló és precíz munkavégzés
- Kiváló kommunikációs és szervező készség
- Megoldásorientált szemlélet
- Pontos, megbízható
- Udvarias, határozott személyiség
Előnyök
- Hasonló területen szerzett munkatapasztalat
- Angol nyelvtudás
Amit kínálunk
- Családias környezet, fiatalos csapat és vezetés
- Versenyképes fizetés
- Hosszútávú munkalehetőség
- Bejelentett, alkalmazotti jogviszony
- Céges laptop, mobiltelefon
- Egyműszakos munkarend hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
Szükséges nyelvtudás
- Angol
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Fontos tudnivaló
Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)
Hasonló hirdetések
-
Pénzügyi személyzeti munkatársat keresünk pécsi cégünkhöz német nyelvtudással
B.K.N. Metál Kft.Pécs