Pénzügyi ügyintéző

Álláslehetőség pénzügyi és logisztikai adminisztrátor munkatársnak


Cégcsoportunk teljes mértékben magyar tulajdonú, kizárólag a hazai egészségügy területére koncentrál. Ennek megfelelően szorosan együttműködünk a különböző, hazai orvos-szakmai szervezetekkel, kiemelten támogatjuk tudományos tevékenységüket.

A hosszú távú, korrekt partnerkapcsolat hívei vagyunk, mind beszállítóink, mind megrendelőink felé. Ennek fontos elemeként azon ritka vállalkozások közé tartozunk, akik jelentős hazai raktárkészlettel rendelkeznek. Megrendelőink igényeit innen, 2 munkanapon belül elégítjük ki. Ezzel támogatjuk az ellátás biztonságát, a kórházak és magán ellátó partnereink költséghatékonyabb működését is.

A szervezet fejlődése töretlen, aminek egyik jeles bizonyítéka, hogy 2019-ben az MSZ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) szabvány szerinti minőségirányítási rendszert vezettünk be. Majd 2021-ben bevezettük az MSZ EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) környezetközpontú irányítási rendszert is. Mindkét rendszer érvényességi területe a gyógyászati termékek kereskedelme.

A bevezetett irányítási rendszerek biztosítják a piaci szerepünkhöz méltó, kiszámítható, professzionális működést és segít abban, hogy megrendelőinknek még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsunk.

Feladatok

  • Pénzügyi ügyintézés és ügyviteli feladatok ellátása
  • Logisztikai adminisztráció ERP rendszerben
  • Egészségügyi eszközök minőség ellenőrzése, nyomon követése, adminisztrációja
  • Eszközök (gépjárművek, ingatlanok) ügyintézése, nyilvántartása
  • Vezetőség munkájának támogatása
  • Kimutatások készítése, levelezések kezelése
  • Belső munkafolyamatok támogatása
  • Pénzügyi és logisztikai kollégák helyettesítése szabadságolás esetén

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Erkölcsi bizonyítvány
  • B kategóriás jogosítvány
  • Magabiztos MS office használat (world, exel, levelző rendszer)
  • Önálló és precíz munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs és szervező készség
  • Megoldásorientált szemlélet
  • Pontos, megbízható
  • Udvarias, határozott személyiség

Előnyök

  • Hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Családias környezet, fiatalos csapat és vezetés
  • Versenyképes fizetés
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Bejelentett, alkalmazotti jogviszony
  • Céges laptop, mobiltelefon
  • Egyműszakos munkarend hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között
Jelentkezését várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!

Fontos tudnivaló


Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)


Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?

Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.

Bejelentkezés