A sikondai Ambient Hotel**** pénzügyi és munkaügyi referens pozícióba állást hirdet
Sikfürdő Kft.
Sikonda
2024. 10. 31.
A sikondai Ambient Hotel**** pénzügyi és munkaügyi referens munkatársat keres.
Feladatok
- Bejövő és kimenő számlák kezelése, nyilvántartása,
- Pénztár kezelése (bevételi és kiadási pénztárbizonylatok kiállítása),
- Napi adminisztrációs feladatok elvégzése, dokumentumok kezelése,
- Szerződések kezelése,
- Könyveléshez szükséges dokumentumok előkészítése,
- kapcsolattartás a könyvelővel, bérszámfejtővel,
- Bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése,
- Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos feladatok elvégzése, dokumentumok elkészítése;
- Nyilvántartások naprakész vezetése, adminisztratív feladatok ellátása;
- Banki utalások előkészítése,
Elvárások
- Legalább középfokú szakirányú (tb/bér/személyügyi ügyintéző) végzettség,
- Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word),
- Adminisztrációs műveltség, kiváló adminisztrációs képesség,
- Terhelhető, stressz tűrő, határozott és lendületes személyiség,
- Gyors, pontos, precíz, önálló munkavégzés, logikus gondolkodásmód,
- Jó problémamegoldó készség,
- Önálló és csapatban való hatékony munkavégzés,
Amit kínálunk
- Szakmai fejlődési lehetőség,
- Vonzó juttatási csomag (személyzeti étkezés, kedvezményes belföldi és külföldi szállodai pihenési lehetőség).
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 2-4 év szakmai tapasztalat
- 5-9 év szakmai tapasztalat
- 10 vagy több év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
- Szakközépiskola
- Főiskola
- Egyetem
Szükséges nyelvtudás
- Nem szükséges nyelvtudás
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Hasonló hirdetések
Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?
Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.
Bejelentkezés