A sikondai Ambient Hotel**** pénzügyi és munkaügyi referens pozícióba állást hirdet

Sikfürdő Kft.
Sikonda
2024. 11. 10.


A sikondai Ambient Hotel**** pénzügyi és munkaügyi referens munkatársat keres.

Feladatok

  • Bejövő és kimenő számlák kezelése, nyilvántartása,
  • Pénztár kezelése (bevételi és kiadási pénztárbizonylatok kiállítása),
  • Napi adminisztrációs feladatok elvégzése, dokumentumok kezelése,
  • Szerződések kezelése,
  • Könyveléshez szükséges dokumentumok előkészítése,
  • kapcsolattartás a könyvelővel, bérszámfejtővel,
  • Bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése,
  • Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos feladatok elvégzése, dokumentumok elkészítése;
  • Nyilvántartások naprakész vezetése, adminisztratív feladatok ellátása;
  • Banki utalások előkészítése,

Elvárások

  • Legalább középfokú szakirányú (tb/bér/személyügyi ügyintéző) végzettség,
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word),
  • Adminisztrációs műveltség, kiváló adminisztrációs képesség,
  • Terhelhető, stressz tűrő, határozott és lendületes személyiség,
  • Gyors, pontos, precíz, önálló munkavégzés, logikus gondolkodásmód,
  • Jó problémamegoldó készség,
  • Önálló és csapatban való hatékony munkavégzés,

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési lehetőség,
  • Vonzó juttatási csomag (személyzeti étkezés, kedvezményes belföldi és külföldi szállodai pihenési lehetőség).

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat
  • 5-9 év szakmai tapasztalat
  • 10 vagy több év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola
  • Főiskola
  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!