Értékesítés támogató és marketing ügyintéző állás Pécs
W-Protect Kft.
Pécs
2023. 03. 08.
Ha szeretsz számítógépen dolgozni, adminisztrációs, és egyben kreatív feladatokat végezni, illetve szívesen csinálsz olyan háttérmunkát, amellyel a cég többi területét támogatod, akkor ez a hirdetés neked szól!
Mit is takar a munkakör?
Az értékesítés támogató és marketing ügyintéző fontos pozíció a cégünkben.
Az új munkatársunk egyik feladata az lesz, hogy a számlázó rendszerünkben és a weboldalunkon mindig megfelelő termékek és árak legyenek, illetve minden ehhez kapcsolódó adminisztráció pontosan el legyen végezve. Enélkül sem az üzletben, sem a weben nem tudunk értékesíteni, szóval komoly felelősséggel járó feladatról van szó. Sok beszállítóval és termékkel dolgozunk, ezért az adatbáziskezelés (excel) elengedhetetlen ebben a munkakörben.
A másik nagy feladatkör a marketing tevékenységeket foglalja magában az offline és online területen egyaránt. Az új kolléga feladata lesz a weboldal naprakészen tartása, a hírlevelek küldése, a social media kezelése, a nyomtatható anyagok készítése és az ezekhez kapcsolódó kreatív anyagok megszerkesztése is. Az utóbbiakhoz mindenképpen szükséges marketing anyagokat készítő szoftver ismerete.
Mit érdemes tudni rólunk:
Munkaruha és védőfelszerelés kereskedelemmel foglalkozó cég vagyunk. 2013-ban alakultunk és jelenleg két üzlettel rendelkezünk (Kaposvár és Pécs). Az üzleteken kívül cégeket közvetlenül is kiszolgálunk, illetve webes értékesítést is végzünk.
Ugyan kereskedők vagyunk, a legfőbb célunk mégsem az eladás hanem az, hogy partnereinknek élményalapú vásárlást biztosítsunk, szakértőként, kiszámítható módon. Mi nem tukmálunk, és nem “beszélünk mellé”, mert hiszünk a korrektségben és becsületességben, amelyekkel hosszútávú partnerkapcsolatokat építünk. Szakmailag felkészülten mutatjuk meg partnereinknek a lehetőségeket, a döntést pedig rájuk bízzuk.
Célunk, hogy a Dél-Dunántúli régió meghatározó munkaruha és védőfelszerelés kereskedő partnerévé váljunk, amelyhez keressük új értékesítés támogató és marketing ügyintéző kollégánkat.
Feladatok
Értékesítés támogató feladatok:
- Számlázó és készletnyilvántartó programhoz kapcsolódó feladatok (pl. termékek betöltése, árak frissítése, akciók beállítása stb.)
- Készletgazdálkodáshoz kapcsolódó feladatok (pl. készlefigyelés, forgási sebesség mérés, új termékek belistázása, nem forgó termékek kifuttatása, szezonális termékkínálat összeállítása, optimális készletszint kezelés stb.)
- Értékesítéstámogatáshoz kapcsolódó feladatok (árajánlatok készítése, tenderekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok stb.)
Marketing feladatok:
- Offline marketing feladatok (pl. akciós táblák, plakátok, árcédulák, akciós újság, szórólapok, egyéb offline marketing eszközök megszerkesztése)
- Online marketing feladatok
- Webshop: arculati és design szerkesztés, adatbázis kezelés, árak, termékek frissítése stb.
- Facebook, Insta, Linkedln, Tik-Tok:: tartalmak, kreatívok elkészítése és publikálása stb.
- Hírlevelek elkészítése és küldése
Elvárások
Téged keresünk, ha
- legalább középfokú végzettséggel rendelkezel (felsőfokú végzettség előnyt jelent)
- napi szintű gyakorlatod van excel kezelésben, illetve grafikai program felhasználásban is
- szereted az admin feladatokat, és tudod kezelni a social media céges felületeit
- önálló, eredményorientált, pozitív személyiség vagy
Ha a fenti gyakorlati elvárásokban jelenleg nem vagy vérprofi, de azzá akarsz válni, akkor is jelentkezz hozzánk, mert ha az akaratod és az alaptudásod megvan, mi segítünk neked fejlődni!
Amit kínálunk
- korrekt, tisztességes munkafeltételek
- 8 órás, főállású munkaviszony
- versenyképes fizetés
- karrierlehetőség, részvétel egy fejlődő cég építésében
- a munkavégzés helye:
- Pécs, Hengermalom utca 1.
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 2-4 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
- Szakközépiskola
Szükséges nyelvtudás
- Nem szükséges nyelvtudás
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott