Pénzügyi asszisztens állás 4 órában Pécsett
Humán Innovációs Csoport Nonprofit Kft.
Pécs
Bruttó 120 000 Ft - 180 000 Ft / Hónap
2021. 03. 11.
Humánerőforrás projektekkel foglalkozó cégünk keresi Gazdasági vezetője jobb kezét,
PÉNZÜGYI ASSZISZTENS
pozícióba.
Olyan csapatba keresünk Téged, ahol a projektjeink fő célja a segítség. Ezt mi az emberi erőforrás képzésével, fejlesztésével tudjuk nyújtani.
A te munkádnak pedig fontos szerepe lenne ebben.
A tempó pörgős és pénzügyi terület révén, észnél kell lenni, így a 4 órában biztos nem fogsz unatkozni. A hangulat jó, a korosztály vegyes, a vezető pedig napra-és tettre kész és nagyon várja legnagyobb segítségét.
A munkakör célja: Támogatni a gazdasági vezető munkáját adminisztratív és pénzügyi feladatok elvégzésével
Feladatok
- Árajánlatok készítése;
- Projektek pénzügyi adminisztrációja, dokumentum kezelése;
- Pénztár kezelés;
- Belső szakmai szabályzatok összeállítása, naprakészségének biztosítása;
- Szerződések kezelése;
- Gazdasági vezető által delegált feladatok elvégzése
Elvárások
Végzettség: gazdasági/pénzügyi végzettség előny
Speciális ismeret: EPTK pályázatkezelő felület ismerete előny
Tapasztalat: Pénzügyi/gazdasági területen szerzett tapasztalat
Számítógépes ismeretek: MS Office
Egyéb feltételek: B kategóriás jogosítvány és saját gépjármű
Ami számunkra fontos: légy terhelhető, rugalmas, feladatorientált, precíz, pontos, módszeres, csapatjátékos és önálló munkavégzésre képes
Előnyök
- Európai Uniós pályázatokban szerzett gyakorlat,
- angol nyelvtudás
Amit kínálunk
Munkaidő: fél állás (4 óra) – rugalmasan, egyeztetéssel
Munkakör: Pénzügyi asszisztens
Munkavégzés helye: Pécs
Munkaidő: fél állás (4 óra) – rugalmasan, egyeztetéssel
Szerződés ideje: határozatlan idejű
Munkába állás dátuma: A megfelelő jelölt azonnal kezdhet
Szerződés ideje: határozatlan idejű
Egyéb juttatás: céges telefon, céges laptop
Szervezeten belüli előrelépési lehetőség: Van (Projektvezető, projekt pénzügyi vezető)
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Részmunkaidő 4 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
- 2-4 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Szakiskola / szakmunkás képző
- OKJ
- Szakközépiskola
Szükséges nyelvtudás
- Nem szükséges nyelvtudás
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Hasonló hirdetések
-
A sikondai Ambient Hotel**** pénzügyi és munkaügyi referens pozícióba állást hirdet
Sikfürdő Kft.Sikonda