Bér és munkaügyi előadó munkakörbe álláslehetőség Pécsett

Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatóság

Munkaügyi ügyintéző

Munkavégzés helye: Pécs

2020. 09. 10.

Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatósága               

pályázatot hirdet

Bér és munkaügyi előadó

munkakör betöltésére.

A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:

Határozott idejű kormányzati szolgálati jogviszony tartósan távollévő helyettesítésére, várhatóan 3 évre                  

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

7625 Pécs, Tettye tér 9.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.

 pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A Pályázó személyi adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, fényképes szakmai önéletrajz
  • Motivációs levél
  • Végzettséget, képzettséget, igazoló okiratok másolata
  •  Hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban szereplő személyes adatok kezeléséhez (kitöltendő formanyomtatvány  https://www.ddnp.hu/igazgatosag/letoltesek_tajekoztatok_felhivasok/allasok)

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör 2020. október 4-től betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. szeptember 18.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatósága címére történő megküldésével ( 7602 Pécs Pf:  312. ). Kérjük a borítékon feltüntetni: Pályázat bér és munkaügyi előadó munkakörre

vagy

  • Elektronikus úton a "Jelentkezem" gombra kattintva.

vagy

  • Személyesen: 7625 Pécs, Tettye tér 9.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. szeptember 31.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ddnp.hu honlapon szerezhet.

Feladatok

  • A jogviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos feladatok elvégzése, szerződés módosítások elkészítése.
  • A bérszámfejtéshez szükséges munkaügyi feladatok ellátása.
  • A béren kívüli juttatásokkal kapcsolatos feladatok elvégzése, havi távollétek, egyéb juttatások rögzítése, számfejtése.
  • Személyügyi, munkaügyi nyilvántartások naprakész vezetése. A munkatársak törzsadatainak a nyilvántartása a KIRA bérszámfejtő  és a Wintiszt személyügyi nyilvántartó programban.
  • A bér- és létszámgazdálkodás területét érintő feladatok elvégzése, adatszolgáltatások elkészítése, az illetékes szervek részére történő megküldése.
  • Közmunkaprogrammal kapcsolatos pályázati előkészítésben való részvétel, a pályázat havonkénti elszámolásának elkészítése. A közfoglalkoztatottakkal kapcsolatban felmerülő munkaügyi feladatok elvégzése.
  • Pályázati projektekkel kapcsolatban felmerülő munkaügyi és elszámolási feladatok elvégzése.
  • Napi kapcsolattartás a munkatársakkal,  a felmerülő munkaügyi jellegű kérésekben segítség nyújtás a részükre.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  •  Középfokú képesítés, HR/munkaügyi vagy gazdasági képesítés
  •  MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

Előnyök

  • Tb ügyintéző és/vagy bérügyintéző végzettség, felsőfokú végzettség (pénzügy/ gazdaság/ jog),
  •  Államháztartási területen / központi közigazgatásban szerzett 5 évet meghaladó tapasztalat
  •  Szakirányú területen szerzett 5 évet meghaladó tapasztalat

    Előnyt jelentő kompetenciák:

  • Kiváló szintű problémamegoldó képesség
  • Önálló, hatékony és precíz munkavégzés,
  • Kiváló empatikus és kommunikációs készség,
  • Megbízható, lelkiismeretes és lojális hozzáállás,

Amit kínálunk

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakközépiskola

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!