Bér és munkaügyi előadó munkakörbe álláslehetőség Pécsett
Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatóság
Pécs
2020. 09. 10.
Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatósága
pályázatot hirdet
Bér és munkaügyi előadó
munkakör betöltésére.
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozott idejű kormányzati szolgálati jogviszony tartósan távollévő helyettesítésére, várhatóan 3 évre
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
7625 Pécs, Tettye tér 9.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A Pályázó személyi adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, fényképes szakmai önéletrajz
- Motivációs levél
- Végzettséget, képzettséget, igazoló okiratok másolata
- Hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban szereplő személyes adatok kezeléséhez (kitöltendő formanyomtatvány https://www.ddnp.hu/igazgatosag/letoltesek_tajekoztatok_felhivasok/allasok)
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör 2020. október 4-től betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. szeptember 18.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatósága címére történő megküldésével ( 7602 Pécs Pf: 312. ). Kérjük a borítékon feltüntetni: Pályázat bér és munkaügyi előadó munkakörre
vagy
- Elektronikus úton a "Jelentkezem" gombra kattintva.
vagy
- Személyesen: 7625 Pécs, Tettye tér 9.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. szeptember 31.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ddnp.hu honlapon szerezhet.
Feladatok
- A jogviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos feladatok elvégzése, szerződés módosítások elkészítése.
- A bérszámfejtéshez szükséges munkaügyi feladatok ellátása.
- A béren kívüli juttatásokkal kapcsolatos feladatok elvégzése, havi távollétek, egyéb juttatások rögzítése, számfejtése.
- Személyügyi, munkaügyi nyilvántartások naprakész vezetése. A munkatársak törzsadatainak a nyilvántartása a KIRA bérszámfejtő és a Wintiszt személyügyi nyilvántartó programban.
- A bér- és létszámgazdálkodás területét érintő feladatok elvégzése, adatszolgáltatások elkészítése, az illetékes szervek részére történő megküldése.
- Közmunkaprogrammal kapcsolatos pályázati előkészítésben való részvétel, a pályázat havonkénti elszámolásának elkészítése. A közfoglalkoztatottakkal kapcsolatban felmerülő munkaügyi feladatok elvégzése.
- Pályázati projektekkel kapcsolatban felmerülő munkaügyi és elszámolási feladatok elvégzése.
- Napi kapcsolattartás a munkatársakkal, a felmerülő munkaügyi jellegű kérésekben segítség nyújtás a részükre.
Elvárások
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középfokú képesítés, HR/munkaügyi vagy gazdasági képesítés
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
Előnyök
- Tb ügyintéző és/vagy bérügyintéző végzettség, felsőfokú végzettség (pénzügy/ gazdaság/ jog),
- Államháztartási területen / központi közigazgatásban szerzett 5 évet meghaladó tapasztalat
- Szakirányú területen szerzett 5 évet meghaladó tapasztalat
Előnyt jelentő kompetenciák:
- Kiváló szintű problémamegoldó képesség
- Önálló, hatékony és precíz munkavégzés,
- Kiváló empatikus és kommunikációs készség,
- Megbízható, lelkiismeretes és lojális hozzáállás,
Amit kínálunk
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Szakközépiskola
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!