A Bonus Kft. pénzügyi és számviteli területre keresi új munkatársát
Bonus Kft.
Siklós
2020. 07. 01.
Kedves Érdeklődő!
A siklósi székhelyű BONUS Kft. egy 25 éves múlttal rendelkező takarítóeszköz gyártó cég, immár közel 220 munkatárssal.
Kis létszámú irodánkba keressük pénzügyes kollégánkat. Olyannak képzeljük el, aki tudja mit szeretne elérni, keresi az igényes és tiszta megoldásokat, de legfőképp szereti a szakterületét. Nálunk a pénzügyért Te fogsz felelni, Te leszel a gazdája a területnek. Cserébe jóindulatú, kedves, fiatal csapatunkba fogadunk, aminek tagjai ahol tudják segítik egymást és szeretnek együtt dolgozni.
Pályakezdőt és tapasztalt kollégát is szívesen látunk csapatunkban!
Feladatok
- Közreműködik a Társaság számviteli rendszerének (szabályzatok, folyamotok, informatikai rendszerek (SAP Business One, Kulcs-Soft Tárgyi és Házipénztár)) kialakításában és működteti azokat a hatályos jogszabályok betartásával,
- Bejövő számlákat iktat, felvezeti a kontírozásokat és vezeti az ehhez kapcsolódó analitikus nyilvántartásokat, elvégezi a folyószámla egyeztetést, elkészíti és kiküldi a fizetési felszolitásokat,
- Előkészíti az immateriális javak, tárgyi eszközök üzembehelyezési okmányait, aláíratja, könyveli az aktiválásokat és egyéb eszközmozgásokat, elszámolja az értékcsökkenést,
- Elvégzi a bejövő számlak ellenőrzését, igazoltatását, kontírozását, vezeti ehhez kapcsolódó analitikus nyilvántartásokat, elvégezi a folyószámla egyeztetést,
- Rögzíti a ki és bejövő fizetéseket, éves zárással kapcsolatos feladatokat,
- Elkészíti az éves zárás keretében az egyenlegközlőket, részt vesz a leltár készítésében, illetve támogatja az egyéb szakterületek által elvégzett mennyiségi leltározás előkészítését, végzését, kiértékelését,
- Kezeli a házipénztárt,
- Együttműködik a könyvelő irodával, ellenőrzi az átküldött anyagok helyességét és adatokat szolgáltat az ÁFA bevalláshoz,
- Kitölti a KSH Electra portáljára érkező űrlapokat,
- Kezeli az ügyfélkapuhoz tartozó szolgáltatások és programok (ÁNYK, E-papír, Magyarorszag.hu)
Elvárások
- Vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete,
- Jó kommunikációs készségű, precíz, megbízható személyiség
- Képesség a többfelé számviteli feladat végzésére
- Szakirányú végzettség legalább 4-es átlaggal
- Microsoft Office (Excel Word, Outlook) haladó szintű használata
- Windows 10 alapú számítógép haladó szintű használata
- Könyvelési tapasztalat előny
- SAP business one rendszer ismerete előny
Amit kínálunk
- Barátságos, modern munkakörnyezet
- Rendezett munkakörülmények
- Segítőkész kollégák és támogató vezetők
- Fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye és rendje:
- Siklós, Ipartelepi út 2. 8:00 – 16:30 (30 perc ebédszünet)
- Pécs-Siklós ingázás közösen kollégákkal lehetséges
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- Pályakezdő/friss diplomás
- 1-2 év szakmai tapasztalat
- 2-4 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Szakközépiskola
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Hasonló hirdetések
-
A sikondai Ambient Hotel**** pénzügyi és munkaügyi referens pozícióba állást hirdet
Sikfürdő Kft.Sikonda