Adminisztráció, irodai munka

Adminisztratív munkára kollégát keresünk écsi irodánkba

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Pécs
Fizetés: Bruttó 180500 - 0 / Hónap
2018. 02. 12. 14:50
Jelentkezem

Pécsi irodánkba adminisztratív, ügyintézői munkakörbe keresünk azonnali kezdéssel Munkaügyi Hivatalban álláskeresőként regisztrált hölgy munkatársat!

Elvárásunk (MS Office) teljes körű ismerete és használata, Photoshop, továbbá kiváló fogalmazó – kommunikációs készség, illetve értékesítési tapasztalat és önálló munkavégzésre való hajlamosság.

Előnyt jelentenek az alábbiak:

  • Adminisztrációs munkában való jártasság

Az Ön feladatai közé tartozna a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás (Telefon, Skype E-mail). Új ügyfelek felkutatása illetve a napi adminisztratív feladatok ellátása.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését és érez magában kellő affinitást, valamint szeretne egy jövő és eredményorientált csapat tagja lenni , akkor várjuk Önéletrajzát. Próbaidő nincsen, mert regisztrált álláskeresők foglalkoztatásához nyújtható támogatást vennénk igénybe, mely idő alatt megmutatkozik a hosszú távú együttműködés lehetősége.

Jelentkezni fényképes Önéletrajz benyújtásával az info@ingatlanszovetkezet.com
e-mail címen lehet.
Tárgyként kérjük feltüntetni: Adminisztrációs munka!

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.