-
STARTPellérd, Aszmann Bútor '97 Kft.
A megrendelések feldolgozása, vevőkkel való kommunikáció. Autocad, excel kezelése. Asztalos végzettség Jogosítvány Versenyképes, bejelentett fizetés Stabil háttér Szakmai fejlődés Jó munkakörülmények
Megyei hirdetés -
BUSINESSBaranya megye, NiT-Risk Kft.
Meglévő partnerekkel kapcsolattartás Új potenciális partnerek felkutatása Szolgáltatások értékesítése Az értékesítési folyamat teljes lebonyolítása Pontos adminisztráció Értékesítési tapasztalat Biztos számítástechnikai ismeretek B kategóriás jogosítvány Saját...
Megyei hirdetés -
STARTMagyarország, Schmidt und Co. Gyógy-és Fűszernövény Kereskedelmi Kft.
napi számlák kezelése utalások rögzítése belső beszerzési szabványrendszerünk dokumentációja és ellenőrzése postázással kapcsolatos teendők (levelek, csomagok feladása, postakönyv írása) anyag beszerzés irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése, szállítok...
-
STARTBaranya megye, Comfidence Kft.
szoros együttműködés a műszaki vezetővel megvalósult műszaki tevékenységek adminisztrációja átadási dokumentációk ellenőrzése napi feladatok delegálása elszámolások készítése kapcsolattartás a műszaki kollégákkal egyéb asszisztensi feladatok ellátása elvégzett munkák...
-
START 7Baranya megye, Dr. Kaluber László közjegyző
általános asszisztensi és adminisztratív feladatok (fénymásolás, szkennelés, ügyfelek fogadása, telefonhívások kezelése, ügyfelekkel e-mail-en kapcsolattartás) elektronikus rendszerek kezelése (takarnet, e-cégjegyzék, JÜB, mokk rendszer, hivatali kapu) irattár rendezése postázás,...
-
STARTBaranya megye, Prime Telekom Kft.
a vezetőség munkájának professzionális adminisztrációs támogatása az iroda zavartalan működésének biztosítása, vendégek fogadása levelezés, meetingek szervezése kapcsolattartás cégcsoporton belül és partnerekkel elszámolások és kimutatások készítése, számlák...
-
START 7Pellérd, Müller Invest-Immo Kft.
Ügyfél és beszállítói kapcsolattartás, Számlák,szállítólevelek,ellenőrzése,rögzítése,dokumentálása, Számlázás, Bérleti szerződések elkészítése, általános irodai feladatok elvégzése, számítógépes felhasználói ismeretek (Word,Exel,...) szakmai tapasztalat, jó kommunikációs...