Baksa, adminisztráció, irodai munkák és állások

7 darab találat
  • BUSINESS
    Baranya megye, NiT-Risk Kft.

    Meglévő partnerekkel kapcsolattartás Új potenciális partnerek felkutatása Szolgáltatások értékesítése Az értékesítési folyamat teljes lebonyolítása Pontos adminisztráció Értékesítési tapasztalat Biztos számítástechnikai ismeretek B kategóriás jogosítvány Saját...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumFőiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosKözép vezető
  • START

    napi számlák kezelése utalások rögzítése belső beszerzési szabványrendszerünk dokumentációja és ellenőrzése postázással kapcsolatos teendők (levelek, csomagok feladása, postakönyv írása) anyag beszerzés irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése, szállítok...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    napi számlák kezelése utalások rögzítése a gyógynövény beszerzési szabványrendszer ellenőrzési és dokumentációs munkái postázással kapcsolatos teendők (levelek, csomagok feladása, postakönyv írása) anyag beszerzés irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óra2-4 év szakmai tapasztalat5-9 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Baranya megye, Comfidence Kft.

    szoros együttműködés a műszaki vezetővel megvalósult műszaki tevékenységek adminisztrációja átadási dokumentációk ellenőrzése napi feladatok delegálása elszámolások készítése kapcsolattartás a műszaki kollégákkal egyéb asszisztensi feladatok ellátása elvégzett munkák...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    általános asszisztensi és adminisztratív feladatok (fénymásolás, szkennelés, ügyfelek fogadása, telefonhívások kezelése, ügyfelekkel e-mail-en kapcsolattartás) elektronikus rendszerek kezelése (takarnet, e-cégjegyzék, JÜB, mokk rendszer, hivatali kapu) irattár rendezése postázás,...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotOKJGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    napi számlák kezelése utalások rögzítése postázással kapcsolatos teendők (levelek, csomagok feladása, postakönyv írása) anyag beszerzés irodai adminisztrációs feladatok (adatok rögzítése, táblázatok kezelése, szállítok készítése, stb.) munkaügyi feladatok (munkaruha nyilvántartás és...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    a cég munkaügyeinek vezetése és a könyvelési anyag összeállítása ezen felül változatos cégügyek intézésésében való részvétel (működési engedélyek, bevallási kötelezettségek, öko és egyéb tanusítványaink dokumentációja) jogosítvánnyal alapvető számítógépes ismeretek(office...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaÁltalános

PecsAllas.hu